ההתאוששות במגל נמשכת: דיווחה על חוזה חדש במקסיקו תמורת 4.3 מיליון דולר

צפויה להכיר בהכנסות מהחוזה עוד השנה * מנכ"ל מגל: "אני מאמין כי נקבל הזמנות נוספות מלקוח זה בעתיד"

עם פירסום הדו"חות הכספיים לסיכום הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2006 אמר יו"ר ומנכ"ל חברת מגל מערכות : "הנהלת החברה מאמינה שהמחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר מהמחצית הראשונה, הן בהכנסות והן ברווח התפעולי וברווח הנקי". מאז דיווחה החברה על שני חוזים חדשים, השני בהם היום ברמה של 4.3 מיליון דולר, שצפוי להכלל בתוצאות השנה הנכחית.

היום הודיעה מגל כי החברה-בת במכסיקו, Senstar-Stellar חתמה על חוזה בסך של 4.3 מיליון דולר לאספקת מערכות הגנה היקפית ומערכות מעקב באמצעות וידאו למתקנים רגישים במכסיקו.

ההזמנה כוללת בין היתר גם את מערכת ה-MTC-1500 - מצלמה טרמית משולבת למעקב יום ולילה ואת מערכת ה-DreamBox המשלבת מגוון רחב של אפליקציות של מערכת טלוויזיה במעגל סגור לצורכי אבטחה ואמצעים אחרים.

מר יזהר דקל, מנכ"ל מגל, אמר: "הזמנה זו מעידה פעם נוספת על שביעות רצונו של הלקוח ממערכות מגל. במקרה זה מדובר במערכת מתוחכמת המשלבת מוצרים ויכולות של מגל בתחום ההגנה ההיקפית וביצוע פרוייקטים מורכבים. אני מאמין כי נקבל הזמנות נוספות מלקוח זה בעתיד."

הכנסותיה של מגל הסתכמו ברבעון השני ב-14.9 מיליון דולר, גידול של 12.4% בהשוואה לרבעון המקביל, ושל 8.2% בהשוואה לרבעון הקודם. מגל למעשה ממשיכה להתאושש מתחילת השנה שנפתחה ברגל שמאל לאחר שלפני פירסום תוצאות הבעון הראשון, פירסמה החברה אזהרת הכנסות. האזהרה פורסמה עקב ביטול של פרויקט מסוים במזרח אירופה.

בשורה התחתונה לסיכום הרבעון הקודם, רשמה מגל רווח נקי של 269 אלף דולר לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, השני של שנת 2005.

מגל מערכות