טקס פרסי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה - "בטיפול" היא הזוכה הגדולה

אסי דיין זכה לפרס השחקן המצטיין בתוכניות דרמה; הסדרה "אמאל'ה" עם אורנה בנאי זכתה בארבעה פרסים; לונדון וקירשנבאום - זוכי פרס תוכנית האקטואליה

הערב, בנוהל שהחל להתקיים מדי שנה, שודר בערוץ 2 (קשת) "טקס פרסי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה" באולפני הרצלייה. הבחירה בזוכים היתה של צוות שופטים גדול ללא כל שיפוט מצד הצופים בבית.

המנצחת הגדולה של הערב היתה הסדרה "בטיפול" של HOT ו-JCS, בכיכובו של אסי דיין, אשר משודרת בעונה זו גם בערוץ 2. הסדרה זכתה לשישה פסלונים - פרס סדרת דרמה הטובה ביותר, פרס השחקן בדרמה, וסרט טלוויזיה, מיני סדרה ודרמה בודדת (אסי דיין), פרס השחקנית באותה קטגוריה (איילת זורר), פרס התסריט הטוב ביותר באותה קטגוריה (אורי סיוון, אסף ציפור, ניר ברגמן יעל הדיה, ארי פולמן ודפנה לוין), פרס המוסיקה (אבי בללי) ופרס הבימוי הטוב ביותר לסדרת דרמה (חגי לוי וניר ברגמן).

מלבד "בטיפול" ניתן למנות גם את "אמאל'ה" (קשת) בכיכובה של אורנה בנאי כמנצחת גדולה עם ארבעה פסלונים - סדרה קומית דרמטית, שחקנית בסדרה קומית, בימוי סדרה קומית (רם נהרי) ותסריט לסדרה קומית דרמטית (תמר מרום).

במסגרת תוכנית בידור לא היתה כל הפתעה כשחברי "ארץ נהדרת" (קשת) זכו שוב בפסלון. כרגיל, "ערב טוב עם גיא פינס" (HOT) זכתה בתחום התוכנית המגזינית. בתוכנית האקטואליה זכתה תוכניתם של לונדון וקירשנבאום בערוץ 10.

בפרס השחקן בסדרה קומית- דרמטית זכה אבי קושניר על השתתפותו ב"החיים זה לא הכל". פרס על סדרת התעודה הטובה ביותר גרפה "ארץ המתנחלים" של חיים יבין ששודרה בטלעד. בתוכניות הילדים והנוער זכתה "השמינייה" (ערוץ הילדים), ובסדרת הריאליטי זכתה "רוקדים עם כוכבים" (רשת).