הטבעת סביב צווארה של HP מתהדקת: חמישה חוקרים נוספים הוזמנו לשימוע בוועדת חקירת פרשת ההדלפות

מקור המקורב לוועדה: איננו בטוח לגבי מידת מעורבותם של החוקרים * בשימוע, שייערך מחר, יעידו גם יו"ר החברה הפורשת והמנכ"ל המכהן

ועדת החקירה שהקים הקונגרס לבדיקת פרשת ההדלפות, בה הסתבכה HP , הודיעה היום כי זימנה חמישה חוקרים נוספים מקולורדו, ג'ורג'יה, פלורידה וטקסס, להעיד בפני השימוע שייערך מחר למספר בכירים בחברה. החברה חשודה כי שכרה חוקרים פרטיים אשר השתמשו בשיטות לא מקובלות לצורך חשיפת מדליפים מישיבות הדירקטוריון שלה.

מקור המקורב לוועדה מסר כי היא מאמינה שעבודת החוקרים קשורה ל"תיק HP", אך הפאנל אינו בטוח לגבי מידת מעורבותם של החוקרים. נזכיר, כי בשימוע שייערך מחר, צפוי להעיד גם מנכ"ל החברה, מארק הרד, היו"ר הפורשת, פטרישיה דאן, וכן בכירים נוספים בחברה.

ענקית המחשבים כבר הודתה כי שכרה חוקרים שיתחקו אחר חברי דירקטוריון, עובדים ועיתונאים, והטילה עליהם לעקוב אחר רשומות הטלפונים שלהם בכדי לחשוף את זהות המדליפים מישיבות הדירקטוריון.

החוקרים שזומנו להעיד מחר הם בריאן וואגנר, צ'ארלס קלי, קסנדרה סלבג', ואלי פרסטון ודארן ברוסט. וואגנר ציין כי יגיע לשימוע מחר, אך אמר אינו בטוח אם ביצע בעבר עבודת חקירה הקשורה ל-HP. קלי מסר כי הוא עושה את דרכו לוושינגטון בכדי להופיע בפני הוועדה, וסירב למסור פרטים נוספים.