"אמא מחליפה" פותחת את העונה החדשה בראש טבלת הרייטינג עם 21.3%

בשל החגים, הרייטינג הכללי ממשיך להיות נמוך * "מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי במקום השני עם 17.7%

"אמא מחליפה" של קשת בראש טבלת הרייטינג השבועי. הפרק הראשון בעונה החדשה של "אמא מחליפה" רשם רייטינג ממוצע של 21.3% בקרב כלל האוכלוסיה. בסך הכל צפו בשידור הפרק הראשון בסדרה 542 אלף צופים פרטיים.

במקום השני בדירוג התוכניות המובילות של השבוע נמצאת תוכניתה של עדי אשכנזי "מה זה השטויות האלה", גם היא של קשת, שרשמה רייטינג ממוצע של 17.7% בקרב כלל האוכלוסיה ו-471 אלף צופים.

במקום השלישי בטבלה נמצאת סדרת הדרמה של רשת "החיים זה לא הכול" שרשמה רייטינג ממוצע של 17%, ובמקום הרביעי חדשות ערוץ 2 של השבוע החולף עם רייטינג ממוצע של 16.8%.

גם השבוע, הרייטינג הממוצע שנרשם לרוב הטבלה אינו גבוה. הסיבה לכך היא תקופת החגים, במהלכה הרבה מהצופים לא נמצאים בביתם, ולעיתים רובם אף נופשים מחוץ לגבולות הארץ.

ערוץ 1 מיוצג בטבלת עשר התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה עם משחק הכדורגל ששודר אמש (ש') בין נבחרת רוסיה לנבחרת ישראל. המשחק רשם רייטינג ממוצע של 15.2% ומיקם את ערוץ 1 עם המשחק במקום השביעי בטבלה.

התוכנית "פרסי האופנה" ששודרה אמש על-ידי קשת רשמה רייטינג ממוצע של 13.9%, והתברגה למקום העשירי בטבלת התוכניות המובילות של השבוע החולף.