מחלקת עסקים

דב בהרב חוגג

* עובדי אמדוקס בישראל ובני זוגם ציינו את סוף השנה הפיסקלית של החברה, באירוע סוף קיץ שנערך בלטרון. אמדוקס, שמנוהלת על ידי דב בהרב, ציינה את האירוע בסימן "האלמנט החמישי": אל ארבעת יסודות היקום - אדמה, רוח, מים ואש - התווספו עובדי החברה כאלמנט החמישי, המכיל את כל ארבעת היסודות.

במצגת מולטימדיה שלוותה בריקוד, שירה ופעלולי אש, נשזרו ארבעת היסודות, יחד עם ערכי החברה המרכזיים, הכוללים שותפות, מצוינות ויעילות. עובדי החברה קיבלו מקלות תיפוף ולקחו חלק פעיל באירוע, שבשיאו התקיימה הופעתם של רמי וריטה.

מרדכי אבריאל מקבל

* מנהל היחידה לפיתוח אנליטי בבנק הפועלים, מרדכי אבריאל, קיבל מעמד של עמית כבוד מהמכון הבינלאומי לחקר ביצועים ומדעי הניהול (INFORMS). אבריאל, לשעבר פרופסור בטכניון, מנהל את יחידת ההנדסה הפיננסית בבנק הפועלים ומוביל, בין היתר, את נושא איגוח המשכנתאות הראשון מסוגו בישראל.

המעמד לו זכה אבריאל מוענק לאנשי מקצוע מרחבי העולם, שהוכיחו יכולות מקצועיות יוצאות דופן. ב-INFORMS חברים כ-12 אלף איש, בהם זוכי פרס נובל. "זה כבוד למדינת ישראל ולבנק הפועלים, שעבודתו של פרופ' אבריאל זוכה להוקרה כל כך חשובה", אמר מנכ"ל הבנק, צבי זיו.

ארנולד שוורצנגר מעניק

* הסרט התיעודי "18 קילו של אהבה" זוכה לכבוד בהוליווד. מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, העניק למפיקי הסרט דני מנקין ודניאל צ'לפן פרס בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב ביותר. מדי שנה מעניק שוורצנגר את הפרס לסרטים אשר השפיעו על קהילת הנכים בארה"ב.

עוד לפני קבלת הפרס, הוקרן הסרט בלוס אנג'לס, כחלק מהקרנות שעורכת האקדמיה לקולנוע בארה"ב לסרטים הבולטים של השנה.

יובל כספי משיט

* ועוד בענייני קולנוע. בפסטיבל הסרטים בחיפה, שהתקיים בחג סוכות, הוענק בפעם השלישית פרס מארק ביאנו לתקשורת, לעיתונאי צפוני מצטיין. מהדורת החדשות של Hot וקבוצת JCS המפיקה אותה, העניקו את הפרס בסך 20 אלף ש"ח והשיקו את הסרט "אלי ונאסר - חיפה יומן מלחמה", העוסק בתפקודם של אנשי חדשות Hot ורדיו חיפה תחת אש בזמן המלחמה. בין הנוכחים בטקס היו גם ראש עיריית חיפה, יונה יהב; איש הטלוויזיה רפיק חלבי; הזמר אפי נצר; מפקד תחנת משטרת חיפה, ניצב משנה ניר מריאש; ועורך ומגיש חדשות Hot בחיפה, זוהר רום.

בשיאו של הערב הכריז יובל כספי, הבעלים של כספי ספנות, כי הוא שולח את כל יוצרי וכוכבי הסרט לשיט של שבוע, על חשבונו.