הפורמט הטלוויזיוני "משחק מקדים" של JCS נמכר לוורנר ברדרס האמריקאית

הפורמט, ששודר במשך שתי עונות בערוץ 10 בהנחיית גלית גוטמן, הוצג בפסטיבל הטלוויזיה "מיפקום" בשבוע שעבר בקאן שבצרפת

הפורמט הטלוויזיוני "משחק מקדים" של JCS הפקות מקבוצת JCS נמכר לוורנר ברדרס האמריקאית. הפורמט, ששודר במשך שתי עונות בערוץ 10, הוצג בפסטיבל הטלוויזיה "מיפקום" שהתקיים בשבוע שעבר בקאן שבצרפת.

במהלך הפסטיבל חתמה מפיצת הפורמט בחו"ל, חברת ארמוזה אינטרנשיונל מידיה, מספר הסכמים להפקת התכנית במקומות שונים ברחבי העולם, ובהם גם עם וורנר ברדרס אשר רכשה את הזכויות להפקת התכנית בארה"ב. חברת Fremantle Media רכשה את זכויות ההפקה לצרפת ופינלנד.

"משחק מקדים" היא תוכנית הכרויות אשר פותחה ב-JCS על-ידי טלי גורן וגלית שרף (כיום מנהלת CHOOZ, חברת התוכן הסלולרי של JCS) ושודרה במשך שתי עונות בערוץ 10 בהנחיית גלית גוטמן.

לדברי אבי ארמוזה, בעלי ארמוזה אינטרנשיונל מידיה, "הפורמטים הישראליים מתחילים לתפוס מקום נכבד בשוק הטלוויזיה הבינלאומי, ו'משחק מקדים' מצטרפת לרשימה מכובדת של פורמטים כגון 'הכספת', 'החבילה' ו- 'בטיפול'. ההתעניינות בפורמטים הישראלים גוברת מפסטיבל לפסטיבל, והצלחנו לייצר מעגל לקוחות הממתין מדי שנה לפורמט הבא שיגיע מישראל".

ב-JCS אמרו, כי "מכירת הפורמט של 'משחק מקדים' מהווה שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של הקבוצה לפריצה לשווקים בינלאומיים, כפי שנעשה עד כה בהצלחה מרובה - הן בהפצת תכנים לסלולר באמצעות חברת-הבת CHOOZ, הן בחדירה לשוק מרכזי המבקרים הבינלאומי באמצעות חברת-הבת JCSID, והן בתחום הפוסט-פרודקשן באמצעות חטיבת הפוסט-פרודקשן של הקבוצה".