מרקורי ממשיכה לצמוח: ההכנסות צפויות להסתכם ברבעון ב-249.8-254 מ' ד'

בהשוואה לרבעון המקביל ההכנסות ממוצרים ושירותים גדלו ב-24%-26%. "אני מאוד גאה בביצועים שלנו ברבעון השלישי, ומעוניין להודות ללקוחותינו ולשותפים שלנו, שהמשיכו להשקיע במוצרי ה-BTO שלנו", אמר זינגלה

צמיחה של כ-20%-22% מהרבעון המקביל וגבוה בהרבה מתחזיות האנליסטים * בשבועות הקרובים תיסגר סופית עסקת מכירתה ל-HP

בשבועות הקרובים תיסגר סופית עסקת רכישתה של מרקורי אינטראקטיב (סימול MERQ.PK) על-ידי HP. בינתיים, ברבעון השלישי של 2006, עדיין כחברה עצמאית, המשיכה מרקורי לצמוח. החברה, המתמחה בתחום האופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO), פרסמה אתמול נתונים ראשוניים חלקיים על תוצאותיה ברבעון שהסתיים בספטמבר.

מרקורי דיווחה, כי הכנסותיה ברבעון צמחו בכ-20% עד 22% בהשוואה לרבעון המקביל, כך שהכנסות החברה ינועו בטווח שבין 249.8-254 מיליון דולר. מדובר על טווח הכנסות גבוה בהרבה מהתחזיות בשוק - האנליסטים המסקרים את מרקורי ציפו שהכנסותיה יסתכמו ב-221.7-231.1 מיליון דולר בלבד.

עוד ציינה החברה, כי בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005 ההכנסות ממוצרים ושירותים גדלו ב-24%-26%. במהלך הרבעון השלישי, מספר החוזים שהיקפם היה גבוה ממיליון דולר הגיע ל-24.

"אני מאוד גאה בביצועים שלנו ברבעון, ומעוניין להודות ללקוחותינו ולשותפים שלנו, שהמשיכו להשקיע במוצרי ה-BTO שלנו", מסר נשיא ומנכ"ל החברה, טוני זינגלה. "ברור שמנהלי המידע בארגונים פונים לפתרונות ה-BTO כדי לשפר ביצועים".

בתחילת אוקטובר הגישה מרקורי ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקנית) את הדו"ח השנתי המתוקן לשנת 2005, ובכך מילאה תנאי שהציבה HP לביצוע עסקת הרכישה. מרקורי סיימה את שנת 2005 עם הכנסות של כ-843.1 מיליון דולר והפסד של כ-100 מיליון דולר. החברה גם נאלצה לתקן לאחור את דו"חותיה לשנים קודמות, בעקבות שערוריית האופציות בחברה. הרישום הלקוי של האופציות הוביל לכך שסך רווחי החברה לפני מס עבור השנים 1992-2004 קטן ב-566.7 מיליון דולר.

המיזוג בין מרקורי ל-HP אושר על-ידי רשות ההגבלים בארה"ב. HP שילמה 4.5 מיליארד דולר במזומן, שהם 52 דולר למניה, תמורת מרקורי - מחיר הגבוה בכ-33% ממחיר השוק של מרקורי ביום ההודעה על הרכישה, ביולי האחרון.

לאחרונה התייחס גיורא ירון, יו"ר מרקורי, למכירת החברה, כשאמר בכנס בנושא מיזוגים ורכישות: " HP קנו פה שני דברים: בסיס לקוחות - כלומר עבודה של אנשי מכירות טובים, ומרכז טכנולוגי שנמצא פה בישראל. כך שלמעשה אפשר לומר ש-HP קנו את המוח הישראלי".