משרד האוצר אישר לחברת נתיבי איילון לבצע את פרויקט ביטול הרמזור בחיבור בין כביש איילון צפון (20), בפנייה מערבה לכביש חוצה שומרון (5), פרויקט שעוכב מספר חודשים. חברת נתיבי איילון קיצצה 20% מעלות הפרויקט והוא יעלה 62 מיליון שקל, 18 מיליון שקל פחות מהתכנון. חברת מרלג זכתה במכרז לפני חצי שנה, אך הפרויקט התעכב מכיוון שלא קיבל את אישור משרד האוצר. מרלג צפויה להתחיל בעבודות בתוך מספר שבועות והעבודות יימשכו עד תחילת 2008. ממלא מקום מנכ"ל נתיבי איילון, שי ברס, אמר כי הפרויקט הוא חלק מסדרת פרויקטים שנועדו לפתור את בעיות התנועה באזור. (גל ניסים)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.