תפוס אותי אם תוכל: הנוכל לשעבר פרנק אבניילה ינסה לחבר גזירי נייר שנגרסו

מומחה האבטחה שמעשי הנוכלות שלו היוו השראה לסרט בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, חתם על שת"פ עם רשת הציוד המשרדי סטייפלס

מומחה האבטחה פרנק אבניילה ג'וניור, שמעלליו כבן טיפש עשרה היו הבסיס לסרט "תפוס אותי אם תוכל" (בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו), הציע לקמעונאית הציוד המשרדי סטייפלס באביב האחרון הצעה מעניינת: הוא ינסה "להביס" את מותגי המגרסות הבלעדיים שלה, עליהן הומלץ בכתבה שפורסמה ב-6 באפריל ב"וול סטריט ג'ורנל". אם לא יצליח לחבר את קרעי הנייר הזעירים ולשחזר אותם למסמכים קריאים תוך כמה שעות, הוא יאמץ את המגרסות כאמצעי מומלץ נגד גניבת זהות.

בשבוע שעבר החל אבניילה את מסע הפרסום של סטייפלס "שרד אקרוס אמריקה" (Shred Across America) כשלב הפומבי הראשון בשותפות אותה החלו באוגוסט הוא וסטייפלס מפראמינגהאם, מסצ'וסטס. עד סוף אוקטובר הוא יערוך ביקורים בחנויות הרשת בכ-16 ערים נבחרות בהן יציג את מגרסת מיקרוקאט, אותה מגרסה עליה קרא בעיתון ושאותה לא הצליח להביס, וכן את דגם מיילמייט החדש.

אבניילה, לקוח של אקסס פרטנרס (Axcess Partners) מניו-יורק שרקחה את עסקת סטייפלס, גם יסייע לרשת הציוד המשרדי לפתח מוצרים, לבחון את רמת האבטחה של תוכנות, ארוניות תיוק וכספות, ויעניק את חותם האיכות שלו למוצרים שיתגלו כבטוחים במיוחד.

לדברי מייק נלסון, סגן נשיא מותגי סטייפלס, השותפות עדיין בחיתוליה, אבל יתכן כי אבניילה יופיע בפרסומים של החברה בשנה הבאה. פרטיה הכספיים של העסקה לא נחשפו.

במשך 31 שנים, מאז השתחרר מהכלא ונטש את חיי הפשע בגיל 26, שימש אבניילה אחד המומחים המובילים בתחום ההונאה וגניבת הזהות ושירת את ה-FBI וכן תאגידים שונים, בהם נובל ויוניסיס.

נלסון אמר כי המוניטין של אבניילה כמומחה אבטחה בחוגי ה-B2B יסייע לסטייפלס לחזק את מעמדה כיעד המועדף לרכישת ציוד משרדי, במיוחד בעיני בעלי עסקים קטנים. "