מתיו ברונפמן ושלום פישר משתפים שוב פעולה: ישלמו 4-6 מיליון דולר עבור יצרנית הכלים החד-פעמיים פולידור

פישר הוא שותף של ברונפמן ברשת הריבוע הכחול ומשמש כאחראי בקבוצה על הרשת החרדית, שפע שוק

אנשי העסקים מתיו ברונפמן ושלום פישר ישלמו 4-6 מיליון דולר עבור חברת פולידור מתל-מונד, יצרנית הכלים החד-פעמיים הגדולה בישראל.

קבוצת ברונפמן-פישר השותפה בעסקים נוספים, מבצעת את הרכישה באמצעות חברת היכל הנר, זרוע התעשייה של הקבוצה שהיא בעלת מפעל הנרות אור הנר בבאר-שבע. מפעל זה הוא ספק הנרות הגדול ביותר של רשת איקאה באירופה.

שלום פישר (67), יו"ר פאלס גרופ, איש עסקים חרדי מבני ברק, הוא איש אמונו והיה נציגו של ברונפמן בישראל בעסקת רכישת הרבוע הכחול ב-2003, יחד עם דודי וייסמן.

פישר הוא גם שותף של ברונפמן ברשת הריבוע הכחול (באחזקות מיעוט ביחס לוייסמן) ומשמש כאחראי בקבוצה על הרשת החרדית, שפע שוק. פישר הוא גם בעלי חברת התמרוקים ח.ח. בשמת תעשיות, אותה רכש אשתקד ב-21 מיליון שקל, ובעל השקעות נוספות בארץ.

פישר וברונפמן שותפים בחברת הנדל"ן להשקעות אירוס הגלבוע, הנמצאת בבעלותם בחלקים שווים. באמצעותה זכו השניים בתחילת 2006 במכרז של מינהל מקרקעי ישראל להקמת סניף איקאה השני בארץ, בצומת פולג בראשל"צ, תמורת 147 מיליון דולר.

מתיו ברונפמן, בעל השליטה בבנק דיסקונט ובאיקאה ישראל, (אשתקד רכש את הבעלות על איקאה מאגודת הקו-אופ ואלברט גנא לפי שווי של 219 מיליון שקל).

משפחתו עשתה את הונה בעסקים והשקעות נרחבים שהידוע בהם חברת סיגראם לייצור משקאות אלכוהוליים שמרכזה בקנדה. בישראל החלה המשפחה את השקעותיה עם השקעתו של אדגר ברונפמן בקרן אתגר והשקעת אחיו, צ'ארלס ברונפמן בהקמת קרן ההשקעות קלרידג' (שמאוחר יותר רכשה את השליטה בכור), יחד עם יונתן קולבר.

דובר קבוצת ברונפמן סירב להגיב לידיעה.