בלופניקס מציגה רבעון שישי רצוף בעלייה: ההכנסות צמחו 14% ל-17.1 מיליון דולר

שיעור הרווח התפעולי עלה ל-12% מ-6% אשתקד * הרווח הנקי יותר מהוכפל והסתכם ב-1.2 מיליון דולר - 9 סנט למניה

בלופניקס , מקבוצת פורמולה, דיווחה היום על תוצאותיה הרבעוניות בהן הציגה הכנסות שיא מבחינתה הממשיכות את השיפור בתוצאות זה הרבעון השישי ברציפות. גם בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה עומדת רמת ההכנסות של החברה בשיא.

המכירות ברבעון הסתכמו ב-17.1 מיליון דולר, עלייה של 14% מהרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי עלה 130% ל-2 מיליון דולר - שיעורו של הרווח התפעולי מתוך ההכנסות עלה ברבעון ל-12% מ-6%.

בשורה התחתונה מציגה בלופניקס, העוסקת במודרניזציה של מערכות מחשב גדולות, ובאפליקציות בין פלטפורמות מיחשוב שונות, רווח מתואם של 1.5 מיליון דולר שהם 10 סנט למניה. ברבעון המקביל הרווח לפני תיאומים היה 5 סנט למניה. הרווח לפני ניטרול הוצאות חד פעמיות הסתכם ל-1.2 מיליון דולר שהם 9 סנט למניה.

לדברי אריק קילמן, מנכ"ל בלופניקס: "החברה מציגה זה הרבעון השישי ברציפות גידול בכל הפרמטרים ביניהם גידול חד בהכנסות, רווחיות תפעולית ורווח נקי. הגורם העיקרי לצמיחה של החברה הינו המודעות הגוברת בקרב חברות רבות בצורך במודרניזציה של המערכות. פרויקטי מודרניזציה, נתפשים היום כחובה, על מנת לשמר את המשך הפעילות והצמיחה העיסקית של האירגונים.

"הפתרון הטכנולוגי של בלו-פניקס, הינו מהטובים בשוק. בלו-פניקס השקיעה בשלוש השנים האחרונות רבות בפיתוח הכלים, בשיווק ובהחדרת המודעות בשוק, וגם בהרחבת התשתית בחברה לאספקת פרויקטים בהיקפים גדולים. כל ההשקעות האלו, באות לידי ביטוי בצמיחה ובשיפור המתמיד של התוצאות", סיכם קילמן.

בלו פיניקס

הכנסות בלופניקס בתשעת החודשים הראשונים של 2006 הגיעו ל-49.7 מליון דולר, גידול של 14% בהשוואה לשלושת הרבעונים הראשונים של 2005. הרווח התפעולי, המהווה 12% מהמחזור, הגיע ל-5.6 מליון דולר, בהשוואה ל-2.4 מליון דולר או 6% מהמחזור בתקופה המקבילה של 2005.

הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים השנה הגיע ל-3.3 מליון דולר גידול של יותר מ-3005 מהתקופה המקבילה ב-2005. הרווח נקי, בניכוי הוצאות מימון שאינן במזומן הגיע ל- 4.2 מליון דולר או 29 סנט למניה, בהשוואה ל-1.4 מליון דולר, או 11 סנט למניה בתשעת החודשים הראשונים של 2005.