בעלי רכב פרטי ישלמו 5 שקלים כמחיר מינימום, והמחיר יעלה עד ל-25 שקל, תמורת שימוש בנתיבי האגרה בכניסה לת"א וי-ם. כך מעריכים גורמים המקורבים לפרויקט. על-פי נתוני המכרז כלי רכב בהם יש למעלה מ-4 נוסעים לא יחוייבו בתשלום. הזכיין יחוייב לאפשר נסיעה במהירות מינימלית של 70 קמ"ש בכניסה לת"א, ובי-ם הוא מחוייב לעמידה אחת בלבד ברמזור שבגינות סחרוב.
קבוצת שפיר נתיב מהיר, שבבעלות שפיר הנדסה וחברת האוטובוסים דן, זכתה במכרז להקמת נתיבי אגרה מהירים בכניסות לתל אביב וירושלים. על-פי התוכנית הנתיבים מיועדים לכלי רכב ציבוריים ולכלי רכב פרטיים המסיעים למעלה מ-4 נוסעים. עודף הקיבולת בנתיב יימכר לבעלי רכב פרטיים שיסכימו לשלם אגרה משתנה בהתאם לעומס בכביש.
שפיר נתיב מהיר התקשרה עם חברת אורד שתתכנן ותבצע עבורה את הקמת מערכת הגבייה ב-120 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.