שרי אריסון מקימה חברת השקעות לתחום פתרונות המים בהיקף של 100 מיליון דולר; מינתה למנכ"ל את בוקי אורן

בשלב זה רק נחתם ההסכם בין קבוצת אריסון לאורן, שיתחיל באיתור צוות הניהול ויכין תוכנית עסקית * אורן גם מיועד לאתר שותפים פוטנציאליים להשקעה במיזם

שרי אריסון נכנסת לתחום פתרונות המים בהשקעה של 100 מיליון דולר. אריסון מקימה חברת השקעות בתחום המים בהיקף כספי זה, בהובלת בוקי אורן (שיכהן כמנכ"ל המיזם), עד לאחרונה יו"ר מקורות.

נציין, כי מדובר בשלב זה למעשה בהצהרת כוונות, וכעת יתחיל אורן רק באיתור הצוות שינהל את המיזם ובהכנת תוכנית עסקית מפורטת כוללת לחברת ההשקעות, כולל ניתוח של תחום הפעילות, זיהוי ראשוני של חברות ומיזמים מתאימים להשקעה, כולל היקף וקצב ביצוע ההשקעות ואופן ביצוען. אורן מיועד גם לאתר שותפי השקעה פוטנציאליים נוספים.

מקבוצת אריסון נמסר, כי פעילות ההשקעה בפועל צפויה להתחיל בתוך מספר חודשים לאחר סיום הכנת התוכנית העסקית ואישורה בדירקטוריון החברה.

אורן סיים בחודש ספטמבר את תפקידו כיו"ר דירקטוריון חברת מקורות בתום שלוש שנות כהונה, במהלכן שינה את פניה של מקורות מחברה ממשלתית נגועה בסכסוכי עבודה לחברה המקדמת פיתוח טכנולוגיות מים ופועלת כישות מסחרית מול גופים מובילים בעולם. אורן, ולצידו אורי יוגב שמוביל את ארגון ווטרפרונטס, שמו את תחום המים על במת הטכנולוגיה וההשקעות הישראלית ויצרו מהפיכה בהתייחסות המגזר העסקי והטכנולוגי הישראלי לתחום. נציין, כי בשנות הובלתו של אורן הוקמה במקורות חממת ווטק שמאפשרת לרעיונות טכנולוגיים להפוך ליישומים מסחריים.

"השותפות במיזם המים נעשית מתוך האמונה וכחלק מחזון שעל-מנת להבטיח את קיומם של הדורות הבאים עלינו להשקיע בתחומי איכות הסביבה, כגון אנרגיה נקייה ומים", אמרה שרי אריסון, יו"ר קבוצת אריסון. נציין, כי באחרונה זכתה שיכון ובינוי מקבוצת אריסון במכרז מתקן התפלה בחדרה לייצור 100 מיליון קו"ב מים.