מיזוג בענף עורכי הפטנטים: משרד ארליך מתאחד עם משרד פנסטר

המשרד המשותף ייקרא "ארליך אנד פנסטר" ויכלול כ-25 עורכי פטנטים, 10 מתלמדים, 5 עורכי דין ולמעלה מ-100 עובדים

משרד עורכי הפטנטים ארליך אנד פרטנרס, שבבעלות ד"ר גל ארליך, מתמזג עם משרד עורכי הפטנטים פנסטר אנד קומפני. המשרד המשותף ייקרא "ארליך אנד פנסטר" והוא יכלול כ-25 עורכי פטנטים, 10 מתלמדים, 5 עו"ד ולמעלה מ-100 עובדים.

למרות המיזוג, המשרד יישאר שני בגודלו בארץ, כשבמקום הראשון ניצב משרד ריינהולד כהן ושות', המעסיק כיום 28 עורכי פטנטים, 20 מתמחים ו-23 עו"ד.

משרד ארליך הוקם בשנת 2000 ע"י ד"ר ארליך, והוא מתמחה בכל תחומי הקניין הרוחני. המשרד צמח בצורה מואצת יחסית ובתוך שש שנים בלבד הפך לשני בגודלו ולאחד המובילים בתחום מדעי החיים. המשרד מתמחה בזיהוי טכנולוגיות ויישומים המאפשרים ללקוחות להרחיב את נכסי הקניין רוחני שלהם ולהגדיל בכך את הפוטנציאל העסקי שלהם, וכן בתמיכה בליטיגציה בישראל.

משרד פנסטר הוקם לפני כעשר שנים ע"י ד"ר פאול פנסטר ומאיר פנסטר, שגם מנהל אותו בשנים האחרונות. המשרד מתמחה בעריכת פטנטים בתחום ההיי-טק בכל העולם. המשרד מעסיק כ-35 עובדים, 15 מהם עובדים מקצועיים. אחד השירותים הייחודיים שהוא מעניק הוא תמיכה טכנולוגית ומשפטית בליטיגציית פטנטים של לקוחות ישראלים בחו"ל.

ד"ר ארליך אמר, כי מטרת המיזוג היא להפוך למשרד עורכי הפטנטים האיכותי והמוביל בישראל, תוך שימוש ביתרונות היחסיים של כל אחד מהמשרדים. "משרד פנסטר נחשב לאחד המשרדים המוערכים והמובילים בתחום ההיי-טק והתמיכה בליטיגציה", אומר ארליך. "יחד עם התמחותנו בתחום הביוטק ויכולותינו הקיימות בתחום ההיי-טק, תיווצר סינרגיה שתאפשר ללקוחות לקבל את השירות הטוב ביותר".

לדבריו, "מיזוג ההון האנושי והיכולת הניהולית של שני המשרדים יאפשר לנו לשכלל את מוצרינו הקיימים ולפתח מוצרים ושירותים ייחודיים שיתרמו רבות ללקוחותינו בארץ ובחו"ל".

עו"פ מאיר פנסטר אמר, כי משרדו חיפש "דרך שתאפשר לממש את הפוטנציאל הטמון במשרד. לאור ההיכרות ארוכת השנים עם ד"ר ארליך, הגענו למסקנה שמיזוג זה יאפשר למקסם את הפוטנציאל הגלום בשני המשרדים ויאפשר להגיע להישגים משמעותיים".