רכבת ישראל פירסמה שני מכרזים נוספים לביצוע הפרדת מפלסים בין כביש למסילה בחותרים ובדור-נחשולים ב-25 מיליון שקל. ההפרדות הן בשטח המועצה האזורית חוף הכרמל.
הפרדת המפלסים תיעשה באמצעות חפירת מעברים תת-קרקעיים. הרכבת מתכוונת לסיים את העבודות בחותרים תוך 6 חודשים ובדור-נחשולים תוך 15 חודשים.
העבודות כוללות, בין היתר, עבודות עפר ובטון, תאורה, עבודות פיתוח כבישים, קווי מים וביוב ותחנת שאיבה לניקוז המים בדור-נחשולים. פרויקטים אלה נעשים בשיטת תכנון וביצוע, כאשר הקבלן אחראי לביצוע ותכנון המפגש.
מנכ"ל הרכבת עופר לינצ'בסקי אמר, כי "נושא הבטיחות נמצא בראש סדר העדיפות של הרכבת".
במהלך נובמבר פרסמה הרכבת מכרזים שיביאו לסגירתם של 13 מפגשים בין כביש למסילה. ע"פ תוכניות הרכבת, בשנתיים וחצי הקרובות ייסגרו רוב המפגשים בין מסילה לכביש בהשקעה של 2 מיליארד שקל.
המפגשים בין מסילות לכבישים הם נקודת התורפה הבטיחותית של רכבת ישראל. בשנים האחרונות אירעו מספר תאונות קטלניות בהם נהרגו 13 בני אדם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.