רפק משיגה שליטה מלאה בג'נרל מהנדסים: רוכשת אחזקות דסק"ש בחברה תמורת 10.25 מיליון שקל

היקף המכירות של ג'נרל מהנדסים בשנת 2005 הסתכם בכ-37 מיליון שקל והרווח הגולמי שלה הגיע לכ-10.6 מיליון שקל

רפק אלקטרוניקה הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת 50% ממניות ג'נרל מהנדסים מידי דיסקונט השקעות , שבשליטת נוחי דנקנר, תמורת כ-10.25 מיליון שקל. לאחר רכישת המניות תחזיק רפק אלקטרוניקה ב-100% מג'נרל מהנדסים.

ג'נרל מהנדסים הינה משווקת בשוק החשמל והאנרגיה הישראלי של מוצרים שונים, בעיקר מתוצרת קונצרן ג'נרל אלקטריק האמריקני. החברה מוכרת את מוצריה בעיקר לחברת החשמל, וצפויה למכור בשנים הקרובות מוצרים גם לתחנות הכוח הפרטיות. בתחום זה מוכרת החברה טורבינות גז, דוודי קיטור, מזיני פחם ועוד.

מלבד שוק ייצור החשמל, פועלת ג'נרל מהנדסים בשוק האוטומציה לתעשייה, עבורו היא מספקת מערכות בקרה ואוטומציה לתהליכי ייצור בתעשיות שונות, וכן בשוק התאורה המוסדי, אליו נכנסה בסוף שנת 2004, ובמסגרתו היא מוכרת גופי תאורה ומוצרי תאורה נוספים למבני ציבור, חניונים, מפעלים ועוד.

היקף המכירות של ג'נרל מהנדסים בשנת 2005 הסתכם בכ-37 מיליון שקל והרווח הגולמי שלה הגיע לכ-10.6 מיליון שקל.

רוני אורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברפק אלקטרוניקה, המיועד להתמנות כמנכ"ל החברה, אמר היום, כי "הגדלת חלקנו בג'נרל מהנדסים נובעת מכוונתנו להשקיע משאבים בפיתוח פעילות זו, שאנו רואים בה את אחד ממנועי הצמיחה של רפק אלקטרוניקה לאור ההתפתחויות הצפויות בשוק האנרגיה המקומי".