פוענח רצח תאיר ראדה: בידי המשטרה חשוד אשר הודה ברצח ושיחזר אותו

גופתה של ראדה נמצאה לפני כשבועיים בתא שירותים בבית הספר "נופי גולן" שבקצרין, כשעליה סימני אלימות קשה

הודעה דרמטית נמסרה הערב במסיבת עיתונאים שערכה משטרת ישראל בנוגע לרצח תאיר ראדה בת ה-14, אשר גופתה נמצאה לפני כשבועיים בתא שירותים בבית הספר "נופי גולן" שבקצרין, כשעליה סימני אלימות קשה.

מפקד מחוז הצפון של המשטרה, ניצב דן רונן, מסר כי נפגש הערב עם משפחת ראדה והשתתף בצער המשפחה. רונן הוסיף, כי המשטרה נמצאת בעיצומה של החקירה, אך חלה התפתחות בשעות האחרונות כאשר חשוד ברצח הודה באשמה.

המשטרה הוסיפה, כי לאחר שיחזור של הרצח, החשוד אשר עצור בידה מזה מספר ימים הינו החשוד הפוטנציאלי ברצח. רונן ציין, כי אין באפשרות המשטרה למסור פרטים נוספים מלבד העובדה שבידה חשוד פוטנציאלי, והוא העצור האחרון אותו עצרה המשטרה, רומן זודוב, אשר עסק בשיפוצים בבית הספר.

עוד נמסר במסיבת העיתונאים, כי כוחות משטרה רבים עסקו בחקירה אינטנסיבית וחקרו כ-1,000 אנשים אשר שהו בבית הספר בזמן הרצח. לפי העדויות שבידיה, מסרה המשטרה, אדם מסוים אחד, רומן זדורוב בן ה-29, התנהג באופן מוזר בזמן הרצח. לאחר שסתר בגירסתו את גירסתם של מורים אחרים, הובא הגבר להארכת מעצר ושם הודה ברצח.

אשתו של זדורוב מסרה לערוץ 10 כי בעלה נורמלי לחלוטין ולאחרונה אף נולד לו תינוק. לדבריה, המשטרה הכריחה את בעלה להודות באשמה, שכן אין ביכולתו לפגוע באף אדם. גם עורך דינו של החשוד מסר כי הדבר תמוה.