המדינה תאלץ לשלם לנתיבי היובל פיצוי של 8 מיליון שקל על כל חודש עיכוב בביצוע פרויקט 431, בשל סוגיית הקברים. חברת נתיבי היובל, זכיינית הפרויקט, שיגרה פנייה למשרד האוצר בו היא התריעה כי כל שבוע עיכוב עולה 2 מיליון שקל, בעיקר בשל סוגיית שפכי העפר ושינועו. כביש 431 הוא כביש רוחב שקודם בשיטת ה-PFI. עלות הסלילה מוערכת ב-1.7 מיליארד שקל.
במכרז זכתה קבוצת נתיבי היובל, שהתחילה את העבודה לפני מספר חודשים. ביולי התגלו קברים שהביאו להקפאת העבודות באזור רמלה. כביש 431 צפוי לחבר בין ראשל"צ למודיעין דרך הישובים נס ציונה, באר יעקב, רמלה ולוד. נתיבי היובל אמורה להשלים את הפרויקט בינואר 2009, אך הודיעה כבר על הקדמה לסוף הרבעון השלישי של 2008. סוגיית הקברים צפויה להביא לעיכובים שלא נלקחו בחשבון. הממשלה אמורה להכריע בסוגיית הקברים, אך ההחלטה הרגישה עדיין מתעכבת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.