דניאל יאמר פיטר את גוטמן ומינה את עטר במקומו

[ למדור עסקי ספורט ] בעלי מכבי נתניה החליט לזעזע את הקבוצה והחליף מאמנים לאחר 14 מחזורים. מלבד גוטמן, פוטרו גם עוזרו מרקו בלבול ומאמן הכושר אברי מונצ'ר

הלם בנתניה: המאמן אלי גוטמן ערך את ריצת הבוקר (רביעי) שלו ולפתע צלצל הטלפון שלו. על הקו היה קובי בלדב שאמר לו: תגיע דחוף למשרדים, דניאל יאמר רוצה לדבר איתך. במקביל, עוד לפני שהגיע גוטמן לשיחה כלשהי, הודיעה הנהלת הקבוצה באופן חד-צדדי: ראובן עטר הוא מאמן מכבי נתניה - בפעם השלישית.

גוטמן אמר ל-ONE: אני בשוק, דניאל יאמר לא דיבר איתי. אף אחד לא הודיע לי שיש בעיה. פתאום הודיעו לי שעטר הוא המאמן ולא אני. אין לי מושג מי נגד מי. אני אגיע לפגישה ונראה במה מדובר. לא צריך לדאוג לי", סיכם גוטמן.

יאמר החליט לשלוח את גוטמן הביתה בישיבה שקיים הבוקר עם חברי ההנהלה. בהודעת הבעלים נאמר: "כשהסתכלתי על דברים מסוימים בקבוצה, הרגשתי שהיא משחקת ללא חמצן. אני לא רוצה להאשים אף אחד. אני האשם היחידי בעניין ולוקח על עצמי את האחריות".

כזכור, התנהלותו של גוטמן עם השוער לירן שטראובר לא היתה מקובלת בלשון מעודנת על הנהלת נתניה. היחס לשוער שהגיע חולה לאימון ונשלח הביתה ע"י המאמן לא היתה לרוחה של ההנהלה. הנהלת מכבי נתניה עדכנה את הבעלים יאמר, ששהה בחופשה פרטית במיאמי בנוגע לפרשת השוער. אם זה לא מספיק, השוער טרח לצלצל באופן אישי ליאמר ולהשמיע את טענותיו כלפיי המאמן.

המשחק האחרון של גוטמן במכבי נתניה היה מעליב - הוא הובס אתמול בגביע הטוטו 5:2 ע"י מכבי נתניה. שטראובר חזר לשער במקום גל ניר אך המאמן והשוער הובסו ושטראובר ירד כשהוא מסנן: "מתנהגים אלי כאילו אני בן 16".

אם לא די בפיטורים של גוטמן - הרי שכל הצוות הולך איתו הביתה. גם מרקו בלבול ואברי מונצ'ר הולכים הביתה. אייל ברקוביץ', שמינה את כל הצוות המקצועי בקיץ, שמע את הפרטים אף הוא מ-ONE ואמר: "אני בהלם מההתנהלות וההתנהגות. ככה לא מנהלים מועדון. ככה אי אפשר להצליח".