Smile אינטרנט זהב מעלה קמפיין המשך למהלך אותו השיקה לפני כחודשיים, לקידום ועידוד גלישה באינטרנט בקרב גילאי 50 ומעלה.
קמפיין ההמשך, בכיכובו של "אלברט פירות" (חיים בנאי), קורא לאוכלוסיית גילאי 50 ומעלה להצטרף לחבילת אינטרנט המותאמת במיוחד לקהל זה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הופק בהשקעה של כ-500 אלף שקל ויעלה ברדיו הארצי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.