ברן זכתה בחוזה ענק בהיקף של 60 מיליון דולר בדרום אפריקה

מדובר בחלק מפרויקט להקמת מפעל לייצור מלח, הכולל מתקן להתפלת מי-ים, אשר יוקם בדרום אפריקה ובמסגרתו תספק ברן שירותי הנדסה שונים

קבוצת ברן , באמצעות חברת הבת, ברן הנדסה ופרוייקטים, הודיעה היום (א') כי היא זכתה בפרוייקט ענק בדרום אפריקה שהיקפו הכולל הוא 220 מיליון דולר. חלקה של ברן הוא 60 מיליון דולר.

הפרוייקט, שאמור להתבצע לאורך תקופה של 3 שנים, יוקם על-ידי קונסורציום לו שותפות ברן הנדסה, חברה אמריקנית וחברה קבלנית דרום אפריקנית.

המדובר במתקן להקמת מפעל לייצור מלח, הכולל מתקן להתפלת מי-ים, אשר יוקם בדרום אפריקה ובמסגרתו תספק ברן שירותי הנדסה שונים.

השלב הראשון של הפרוייקט, שיתחיל באופן מיידי, הוא 10 מיליון דולר (חלקה של ברן הוא שליש) והוא כולל, בין היתר, תכנון הנדסי ראשוני.

רן בוקשפן, מנכ"ל הקבוצה, מסר כי "הזכיה בפרוייקט זה מגלמת את האסטרטגיה עליה הוחלט בברן לפני כשנתיים, עם הפנים לשווקים בינלאומיים. בפרוייקטים אלו יהיה שילוב מתבקש בין היכולות ההנדסיות של ברן בישראל ופיתוח יכולות תיפעול וביצוע פרוייקטים באזורי פעילות חדשים עבור ברן.

שיתופי פעולה עם חברות בעלות שם עולמי מהווים חלק בלתי נפרד מאותה אסטרטגיית ההתרחבות של ברן. לחברות אלו יש ידע ויכולות לספק טכנולוגיות תהליכיות בתהליכי ייצור שונים, כגון התפלת מים, או ייצור מלח. שיתוף הפעולה עימם יאפשר לברן להשתלב בביצוע פרוייקטים בהיקפים גדולים בעתיד".