חברת נתיבי איילון תקדם תוכניות בשנת 2007 בהיקף של 1.7 מיליארד שקל. בתוכנית העבודה שאושרה בדירקטוריון נכללים למעלה מ-130 פרויקטים. התוכנית בעיקרה מבוססת על המשך פרויקטים קיימים. כך למשל, הקמת גשר בצומת גלילות, הרחבת רחוב קפלן לשלושה נתיבי נסיעה לכל כיוון, הסדרת צומת קרליבך-בגין, השלמת גשר מבצע קדש והשלמת ציר קיבוץ גלויות מרחוב שלבים ועד רחוב שלמה.
תקציב נתיבי איילון מבוסס בעיקר על תקציב של משרד התחבורה - כמיליארד שקל, והיתרה מגיעה מהרשויות המקומיות ורכבת ישראל. נתיבי איילון מבצעת עבור רכבת ישראל הפרדות מפלסיות בתחום מטרופולין ת"א.
מ"מ מנכ"ל נתיבי איילון, שי ברס, אמר, כי הגידול בתקציב מצביע על הצורך בפיתוח תשתית תחבורתית במטרופולין ת"א לאור העומסים והביקושים שהולכים וגוברים. תוכנית הפיתוח של נתיבי איילון מותנית באישור משרד התחבורה והאוצר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.