אורי דרור, מנהל מפעל חוגלה נהריה, מונה למנהל מפעל קימברלי קלארק ברוסיה

ינהל את מפעל קימברלי קלארק העולמית ברוסיה, שהוקם בהשקעה של 300 מיליון דולר * זהו המינוי ה-3 בחודשים האחרונים של בכירים לתפקידי מפתח בקימברלי קלארק העולמית

מנהל מפעל חוגלה-קימברלי קלארק בנהריה, אורי דרור, מונה למנהל של מפעל הענק שהקים קונצרן קימברלי קלארק העולמי ברוסיה. המפעל ברוסיה מייצר חיתולים ומוצרי נייר ובהקמתו השקיעה החברה העולמית כ- 300 מיליון דולר.

קימברלי קלארק, המייצרת ומשווקת את החיתולים ומותגי הניר במותגים האגיס, קוטקס, קלינקס ועוד, הודיעה על מינויו של דרור למנהל הקמת המפעל ברוסיה ולאחר מכן לניהולו השוטף.

אורי דרור, בן 50 ואב ל- 4 ילדים, הוא בעל תואר שני בהנדסת מכונות מהטכניון ושירת בחיל הים במשך 24 שנים. ב-99', כשפרש מצה"ל, הצטרף לחברת זוגלובק, כשהקים וניהל את מפעל זוגלובק 2000.

מאז עבר לחוגלה קימברלי, שם שימש כמנהל מפעל החברה בנהריה במהלך 5 השנים האחרונות. בתקופת ניהולו גדלה תפוקת המפעל במאות אחוזים והוקמו קווי יצור חדשים, והוא דורג לאחרונה בין עשרת המפעלים היעילים ביותר של קימברלי קלארק בעולם.

מנכ"ל חוגלה-קימברלי, אריק שור, אמר בתגובה כי "לאחר שדרור הביא את המפעל בנהריה להישגים מרשימים במיוחד, אין לי ספק שקידומו לניהול המפעל הגדול ברוסיה הוא המשך טבעי ליכולותיו".

זהו המינוי השלישי בחודשים האחרונים של בכירים מחוגלה קימברלי לתפקידי מפתח בקימברלי קלארק העולמית. לפני כחצי שנה מונה מנהל חטיבת הפרסונל קר בחוגלה קימברלי ישראל, ארי מלמוד, למנכ"ל קימברלי קלארק בתורכיה. כמו כן מונתה מנהלת תחום החיתולים והתינוקות בחוגלה קימברלי ישראל, טלי אורן, למנהלת השיווק האזורית של קימברלי קלארק באזור MEA, הכולל את רוסיה, תורכיה, דרום אפריקה, מדינות המפרץ וישראל.