ע.ר. צים שיווק ישיר, בבעלות האחים עדי ורני צים, רכשה את רשת השיווק "סופר מחיר", בבעלות ישראל איינהורן. העסקה נאמדת בעשרות מיליוני שקלים.
בכוונת האחים צים להסב את חמשת סניפי "סופר מחיר" לסניפי "מחסני כמעט חינם", המצויים בבעלות החברה-הבת של צים, מחסני כמעט חינם רשתות, המונה כיום שבעה סניפים. לדברי רני צים, מחזור המכירות של מחסני כמעט חינם עמד ב-2006 על 350 מיליון שקל, בהשוואה ל-200 מיליון שקל ב-2005. בשנת 2005 מנתה הרשת שני סניפים בלבד ובשנת 2007 בכוונתה לפתוח חמישה סניפים נוספים בעפולה, אריאל, בית שאן ושניים בפתח-תקווה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.