"הישראלים" מסודרים

הבכורה של "הישראלים" ברשת זכתה ל-30% רייטינג ו"מסודרים" בקשת רשמה 25.1% " ארץ נהדרת מובילה במספר הצופים

פרק הבכורה בסדרה הקומית "הישראלים", שעלתה השבוע לשידור בזכיינית ערוץ 2 רשת, התברגה למקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 30.3% בקרב משקי בית יהודיים וכ-681 אלף צופים פרטיים.

גם קשת העלתה אמש (ש') פרק בכורה לסדרה חדשה, "מסודרים", בכיכובו של אסי כהן. התוכנית אמש דורגה במקום השישי בטבלה לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 25.1% בקרב משקי בית יהודיים וצפו בה כ-575 אלף צופים פרטיים. את המקום השני בטבלת משקי הבית תופסת "ארץ נהדרת" שרשמה ביום שישי האחרון רייטינג ממוצע של 29.6% בקרב משקי בית יהודיים. אולם, בפרמטרים של צופים פרטיים, דורגה "ארץ נהדרת" במקום הראשון לאחר ש-825 אלף צופים פרטיים צפו בתוכנית. בסך הכול, תשע מהתוכניות המובילות בטבלת הרייטינג השבועית שייכות לקשת ורשת, מתוכן חמש לרשת, ארבע לקשת ומהדורת שבת של חברת החדשות ששודרה אמש בערוץ 2 ורשמה רייטינג ממוצע של 22%.

משחקי הספורט ששודרו השבוע על-ידי ערוצים 10 ו-1 רשמו רייטינג ממוצע של כ-15%: משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה שודר בערוץ 10 ורשם רייטינג ממוצע של 15.8%. גם משחק הכדורסל ששודר בערוץ 1 בין מכבי תל-אביב לטאו ויטוריה רשם רייטינג ממוצע של 15.6% ואילו משחק הכדורגל בין הפועל תל-אביב לגלאזגו ריינג'רס רשם רייטינג ממוצע של 15%.