נעצר חשוד בתקיפת צוות צילום ותחקירנים של התוכנית "עובדה"

שלומי קדם חשוד כי תקף את התחקירנים והצלמים של התוכנית, שעה שאלה הגיעו לעסק שלו לצורך כתבת תחקיר על מיחזור בקבוקי שתייה

שלומי קדם (27) מתל-אביב נעצר בחשד למעורבותו בתקיפת צוות צילום ותחקירנים של תוכנית הטלוויזיה "עובדה". על-פי החשד, קדם ביחד עם עשרה אנשים אחרים תקפו את התחקירנים והצלמים של התוכנית, שעה שאלה הגיעו לעסק של החשוד והציגו בפניו שאלות בנוגע לכתבת תחקיר בעניין מיחזור בקבוקי שתייה.

לדברי המשטרה, הכל התנהל על מי מנוחות עד שהשאלות שהוצגו לחשוד לא מצאו חן בעיניו וכתגובה העיף קדם את מצלמתו של אחד הצלמים ולדברי המשטרה, קרא החשוד לאנשים נוספים לתקוף את התחקירנים וצוות הצילום. אחת המצלמות, ששוויה 30 אלף דולר, נעלמה ובחקירתו הציב החשוד תנאים להשבת המצלמה.

באת כוחו של החשוד טענה כי הצלמים נחקרו במשטרה בחשד להתקפת מרשה והסגת גבול לתוך עסקו וכי לא ייתכן מקום לאפליה בינם לבין מרשה. לדבריה, החשוד אינו מעורב בגניבת המצלמה והבטיח לעשות את מירב המאמצים למצוא את המצלמה.

השופטת דניאלה שריזלי ציינה כי החשוד הודה בכך שהעיף את המצלמה של אחד הצלמים אך טען כי הצלמים הם אלה שתקפו אותו. לדברי השופטת, על-פי חומר הראיות קיים חשד סביר נגד החשוד ויש צורך להשלים את החקירה ועל כן היא החליטה על הארכת מעצרו ב-24 שעות. (תיק מעצרים 11085/07).