רשת הום סנטר מעלה קמפיין פרסום בהיקף של 2 מיליון שקל להחדרת המותג My Home - דירות מושלמות ומעוצבות הממוקמות בסניפים הגדולים של הרשת, ומעניקות פתרונות עיצוביים כוללים ללקוחות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עולה בכיכובה של אורנה דץ וכולל טלוויזיה, עיתונות ארצית, עיתונות נשים, שילוט חוצות ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.