הום סנטר משקיעה 2 מיליון ש' בקמפיין למותג My Home

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עולה בכיכובה של אורנה דץ וכולל טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות

רשת הום סנטר מעלה קמפיין פרסום בהיקף של 2 מיליון שקל להחדרת המותג My Home - דירות מושלמות ומעוצבות הממוקמות בסניפים הגדולים של הרשת, ומעניקות פתרונות עיצוביים כוללים ללקוחות.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עולה בכיכובה של אורנה דץ וכולל טלוויזיה, עיתונות ארצית, עיתונות נשים, שילוט חוצות ועוד.