סלקום הפקות: משיקה "חברת תקליטים" במדיות הדיגיטליות

הלייבל הדיגיטלי ווליום מיועד להפקת שירים וקליפים של אומנים צעירים

חברת סלקום ממשיכה בחיזוק מיצובה כמובילה בתחום המוזיקה הישראלית, ומחזקת את מה שיכול להיות מוגדר כמותג המוסיקה שלה, "ווליום". סלקום הודיעה היום (ה') על השקת לייבל דיגיטלי בשם ווליום, שיהווה מעין חברת תקליטים, ויפיק שירים וקליפים לאמנים ישראלים במדיות הדיגיטליות - אינטרנט וסלולר.

מסלקום נמסר, כי הלייבל ווליום, נועד לענות על הצורך ההולך וגובר של אמנים ישראלים להגיע אל קהל חובבי המוסיקה באמצעות המדיה הדיגיטלית, אינטרנט וסלולר, ולסייע לאמנים בתחילת דרכם גם בתמיכה בשיווק המוסיקה לציבור הישראלי.

את הלייבל הדיגיטלי יובילו גבע קרא-עוז, בעבר מבקר המוסיקה של YNET, אסף לבנון, בעבר כתב מוסיקה ומנהל פורום מוסיקה ישראלית ב-YNET, רנן מוסינזון, סקאוטרית, ואודי בשקין, די ג'יי.

הלייבל נדחף על ידי לוגיה, חברת התוכן של סלקום. הקשר עם האמנים יבוצע באמצעות מערך סקאוטינג (איתור כישרונות) עצמאי של הלייבל, באמצעות אתר היפ.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסר כי "בישראל, קיימת עלייה במספר האמנים המבקשים להגיע אל הקהל, אך בשל השוק הקטן קיים קושי הולך וגובר לאמנים שאינם נחשבים 'הימור בטוח' להפיק סינגל וקליפ שיסייעו להם להגיע אל הקהל הישראלי. הלייבל החדש ייתן תמיכה לאמנים בכל הפלטפורמות. הלייבל גם ירחיב את שיתוף הפעולה עם אמנים ותיקים יותר ועם חברות המוסיקה הישראליות".

במסגרת שיתוף הפעולה עם חברות המוסיקה, הציגה היום סלקום את האלבום הסלולרי "מרגיש אחר" של להקת סינרגיה, שייצא בפורמט של כרטיס זיכרון לטלפון הנייד בנפח של 1 ג'יגה-בייט.