החברה להגנת הטבע וארגון אדם טבע ודין, הגישו היום (ה') עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בדרישה להקפיא את המכרז להנחת מסילת הרכבת בין שער הגיא למבשרת ציון, חלק מקו הרכבת המהירה לירושלים. לטענת הארגונים במכרז לא מוזכרים האתרים אליהם יועבר העפר שייכרה מהמנהרות, שאורכן 17 ק"מ. טענה נוספת היא, ששטחי התארגנות לפרויקט ודרכי גישה עוברים בשטחי נוף ייחודיים. בעתירה מדגישים הארגונים שביצוע מהיר אינו חזות הכול והוא לא צריך לבוא על חשבון תכנון מבוקר. (28594/07). (דליה טל)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.