המשטרה לא קיבלה מסמכים המעידים על פציעתה של א', המתלוננת נגד הנשיא קצב

(עדכון) - בניגוד לדיווח הבוקר, עובדת משרד התיירות לא מסרה בחקירתה במשטרה מסמכים רפואיים המעידים כי נפצעה ונזקקה לאישפוז * בגלי צה"ל התנצלו על הדיווח

משטרת ישראל לא קיבלה לידה מסמכים המעידים על פגיעה פיזית שגרם הנשיא, משה קצב, למתלוננת א', בפגישה במלון בירושלים לפני כ-9 שנים.

בניגוד לדיווח הבוקר בגלי צה"ל- א' שעבדה עם קצב במשרד התיירות, לא מסרה בחקירתה במשטרה מסמכים רפואיים המעידים שהיא נפצעה ונזקקה לאישפוז בעקבות הפגישה עם הנשיא. גלי צה"ל הוטעתה טרם הפרסום ואנו מתנצלים על הטעות.

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז החליט לכלול בטיוטת כתב האישום נגד הנשיא סעיף אינוס נוסף, בעקבות התלונה החדשה שבגינה נחקר קצב בשבוע שעבר.

פרקליטו של הנשיא, ציון אמיר אמר כי לא ייתכן שאדם שנאנס ישוב לעבוד במשרד האנס ובקרבתו: "האם עולה על הדעת שאדם שחווה חוויות אונס ישוב להיפגש עם האנס?!".

עו"ד אברהם לביא, חבר בצוות ההגנה של הנשיא אמר הבוקר לגלי צה"ל כי אם חומר הראיות כל כך מוצק, תמוה שהוא לא עבר לידנו: "חומר הראיות ממש לא תומך בגרסתה של א', אדרבא, הוא מחליש את גרסתה. גם שני ידידיה שכיבול, מסופר שבזמן אמת היא סיפרה להם את האירועים שהיא עברה - לא כך הדבר"