ועידת שוק ההון של "גלובס": התחזיות, ההערכות והניתוחים המעודכנים לשנת 2007

בין היתר יתארחו כוהנת ההשקעות אבי ג'וזף כהן וכלכלן המניות הראשי של סיטיגרופ ד"ר ריצ'ארד ריד

ועידת שוק ההון של גלובס יוצאת לדרך. ב-2 במאי יתכנסו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל מיטב המוחות הפיננסיים בשוק ההון בארץ ובעולם כדי לבחון כיצד תיראה השנה הכלכלית הקרובה, איך ייראה שוק ההון האמריקאי, מה תהיה מידת ההשפעה שלו על השוק הישראלי ואילו גורמים ישפיעו על המגמה בבורסה בשנה הקרובה.

הכנס יארח לראשונה את כוהנת ההשקעות האמריקנית אבי ג'וזף כהן שתספר על התחזיות שלה לשוק ההון האמריקאי ב-2007. עוד יתארח דר' ריצ'ארד ריד, כלכלן מניות ראשי בבנק ההשקעות סיטיגרופ שידון במגמות וההזדמנויות בשווקי המניות השונים בעולם; ג'יימס ה. גייטלי, דירקטור מנהל בענקית הפיננסים וואנגארד שיספר על אסטרטגיית ההשקעות שלו, וג'ון ריס, מייסד ומנכ"ל חברת ולידאה שמיחשבה את עקרונות ההשקעה של גורואי ההשקעות הגדולים בעולם.

בפאנל הבנקאות והפיננסים ישתתפו בין היתר צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים, שלמה זהר, יו"ר בנק דיסקונט, אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבינלאומי (בהופעה ראשונה), איתן רף, יו"ר בנק לאומי ואהוד שפירא, יו"ר חברת הפניקס, שידונו בסיכונים והסיכויים שעומדים בפניהן של חברות הביטוח והבנקים. דב קוטלר, מנכ"ל פריזמה, ורועי ורמוס, מנכ"ל פסגות אופק, ידונו במוצרים הפיננסיים החדשים המשווקים על ידי בתי ההשקעות, על אפיקי הצמיחה העתידיים שלהם ועל איכות כוח האדם המגויס היום לשורותיהם. במהלך הוועידה יישא דברים רוני חזקיהו, המפקח על הבנקים, ובין לבין ישולבו בכנס דואטים פיננסיים במסגרתם יידונו הנושאים שקובעים את מדיניות ההשקעות של המחר.

את הוועידה ינעל ח"כ בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה, ראש הממשלה ושר האוצר לשעבר.