תקציב הפרסום של קבוצת פלטכניקה יטופל באופטימום

בשלב ראשון תצא החברה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל ובקמפיין עיתונות בהיקף שנתי של כ-350 אלף דולר

משרד הפרסום אופטימום זכה בתקציב הפרסום של קבוצת פלטכניקה מקיבוץ ניצנים, הכוללת 3 חטיבות מתמחות - כסאות לסביבת עבודה, מושבים לתחבורה ציבורית וחטיבת OEM.

בשלב ראשון יוצאת החברה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. במקביל יוצאת החברה בקמפיין עיתונות בהיקף שנתי של כ-350 אלף דולר.