משרד הפרסום אופטימום זכה בתקציב הפרסום של קבוצת פלטכניקה מקיבוץ ניצנים, הכוללת 3 חטיבות מתמחות - כסאות לסביבת עבודה, מושבים לתחבורה ציבורית וחטיבת OEM.
בשלב ראשון יוצאת החברה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. במקביל יוצאת החברה בקמפיין עיתונות בהיקף שנתי של כ-350 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.