הנקראות ביותר

תקציב הפרסום של קבוצת פלטכניקה יטופל באופטימום

בשלב ראשון תצא החברה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל ובקמפיין עיתונות בהיקף שנתי של כ-350 אלף דולר

משרד הפרסום אופטימום זכה בתקציב הפרסום של קבוצת פלטכניקה מקיבוץ ניצנים, הכוללת 3 חטיבות מתמחות - כסאות לסביבת עבודה, מושבים לתחבורה ציבורית וחטיבת OEM.

בשלב ראשון יוצאת החברה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. במקביל יוצאת החברה בקמפיין עיתונות בהיקף שנתי של כ-350 אלף דולר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות