מוזי ורטהיים מצטרף לאודי אנג'ל: בעלי המניות הגדולים ביותר בערוץ 2

ורטהיים השלים השבוע עסקת רכישת 7.6% נוספים ממניות קשת מידי חברת MPI

סופית: מוזי ורטהיים רכש את 7.6% ממניות זכיינית ערוץ 2 קשת מידי חברת MPI שבבעלות אייל יונה ואמנון ברזילי. לאחר השלמת העסקה כפי שנחתמה השבוע יחזיק ורטהיים בכ-39% ממניות קשת. משמעות העסקה, עליה דווח לראשונה ב"גלובס", היא כי בעלי המניות הקטנים בערוץ 2, הן בקשת והן ברשת צפויים לצאת משותפותם בזכייניות, זאת לאור המיזוג בין קשת ורשת שעשוי לקרות בתוך כשנה.

עתה, ורטהיים ואודי אנג'ל הם בעלי המניות הגדולים ביותר בערוץ 2 כאשר כל אחד מהם מחזיק בכ-40% ממניות הזכייניות המפעילות את הערוץ. בעסקה שנחתמה אתמול יוצג ורטהיים על ידי עו"ד בנימין רוטנברג ממשרד רון גזית רוטנברג ושות' ואילו MPI יוצגה על ידי עו"ד כרמית שמחיוף.

כפי שפורסם ב"גלובס" לפני כ-8 חודשים, ורטהיים החליט להגדיל את אחזקותיו בקשת ולשמור על מעמדו כבעל המניות הגדול בחברה. רכישה זו של ורטהיים, בעל השליטה בחברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה-קולה) הינה הבעת אמון גדולה בקשת, זאת למרות המצב הפיננסי עליו מתריעות קשת ורשת.

עתה, בעקבות השלמת העסקה, נמצאת קשת בבעלות ורטהיים (%38.7), לאומי ושות' (20%) חיים סבן באמצעות חברת TE אינווסטמנט (%27.62), פאנץ' ליין (%7.76), ואלכס גלעדי המכהן כנשיא קשת ומחזיק ב-5.92% ממניותיה.

עם היוודע דבר העסקה הנרקמת, אמר ורטהיים המכהן כיו"ר דירקטוריון קשת בתגובה כי, "הרחבת ההשקעה בקשת מבטאת אמונה איתנה בעתידה של החברה. קשת היא גוף תוכן מוביל בעל יכולת לזהות ולקרוא את צרכי השוק המשתנים. לקשת משאבים אנושיים מצוינים והיא תשמור על מעמדה בתעשייה. חוסנה הכלכלי יבטיח המשך מובילות בהיקף ההשקעות ביצירות ורב תרבותיות".