עודד דסאו לביהמ"ש: לא התחייבתי להעביר לד"ר אילן רון את מניותיי בספאטבע

לדבריו, כתב הנאמנות עליו מתבסס ד"ר רון בתביעתו נגדו הינו מעשה זיוף ותרמית

איש העסקים עודד דסאו טוען כי לא התחייב בכתב נאמנות להעביר לבעלותו של ד"ר אילן רון 5% ממניות חברת ספאטבע, המפעילה את מלון הספא שבחמת גדר, ושהוא מחזיק בהן. לדבריו, כתב הנאמנות עליו מתבסס ד"ר רון בתביעתו נגדו להעביר את המניות לידיו הינו מעשה זיוף ותרמית. החברה היא מיזם משותף בין דסאו לבין חברת חמת גדר לניהול מלון הנופש ספא טבע שבחמת גדר.

ד"ר רון, רופא העוסק בהקמת מיזמים רפואיים עם קבוצות משקיעים שונות, טען בעתירתו כי דסאו התחייב בכתב נאמנות להעביר לבעלותו 5% בהון המניות שיוקצו לו בספאטבע. זאת, כדמי יזמות בעסקה בין דסאו לחברת חמת גדר להקמת ספא.

לדבריו רון, הוא ודסאו ערכו במשותף את כתב הנאמנות בסיועו של עו"ד דב ויסגלס, ששימש אז כיועצה המשפטי של חברת חמת גדר. לטענתו, ההסכמה הועלתה על הכתב במשרדו של ויסגלס ובנוכחותו.

בכתב התשובה שהגיש, טוען דסאו כי מדובר בתביעה מופרכת והזויה חסרת כל בסיס, וכי הוא מועלם לא התחייב להעביר לבעלותו של רון חלק ממניותיו בספאטבע או להחזיק בחלק מהמניות בנאמנות עבורו. לדבריו, הוא מעולם לא ערך את כתב הנאמנות ולא חתם עליו, ומעולם לא היה מעלה על דעתו להסכים לתוכנו. דסאו טוען כי מדובר במסמך מזויף, שערך ד"ר רון. (ה.פ. 260/07).