בירה קרלסברג תשקיע מיליון דולר בקמפיין עם סלוגן חדש

הקמפיין, באמצעות פובליסיס-אריאלי, כולל טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות, תחת הסלוגן "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים"

מבשלות בירה ישראל משיקה תקשורת שיווקית חדשה למותג קרלסברג, תחת המיצוב "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים".

המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל קמפיין באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות.

המהלך השיווקי של קרלסברג הינו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית המושקת בימים אלה במדינות נוספות בעולם על-ידי קרלסברג, ומבוססת על מהלך כלל עולמי שהובל על-ידי סאצ'י & סאצ'י לונדון.