מבשלות בירה ישראל משיקה תקשורת שיווקית חדשה למותג קרלסברג, תחת המיצוב "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים".
המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל קמפיין באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות.
המהלך השיווקי של קרלסברג הינו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית המושקת בימים אלה במדינות נוספות בעולם על-ידי קרלסברג, ומבוססת על מהלך כלל עולמי שהובל על-ידי סאצ'י & סאצ'י לונדון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.