רוני צארום מינה את אילן גיפמן למנכ"ל קבוצת אספן במקום אבי נחמיה שהתפטר

כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל הכספים של מבני תעשיה * "אספן היא בין חברות הנדל"ן הציבוריות היחידות בארץ שנסחרות בדיסקאונט"

נמשכות ההתפתחויות בקבוצת אספן . בעל השליטה, רוני צארום - המנהל בימים אלו מו"מ לביצור שליטתו על-ידי רכישת מניותיו של שמעיה רייכמן, שהתפטר מתפקידיו בקבוצה - מתחיל לבצע שינויים פרסונליים. היום הודיעה הקבוצה על מינויו של רו"ח אילן גיפמן למנכ"ל החדש של קבוצת אספן, במקום אבי נחמיה מקורבו של רייכמן, שהתפטר.

גיפמן כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של חברת הנדל"ן מבני תעשיה, שבשליטת אליעזר פישמן. לאחרון יש קשר הדוק לקבוצת אספן, שכן הוא היה זה שמכר את השליטה לצארום ולרייכמן לפני כשנתיים, לפני שווי של 140 מיליון שקל.

בפני המנכ"ל החדש ניצבת עבודה רבה, שכן מאז שהועברה אספן לבעליה החדשים, עסקיה די קרטעו, והחברה לא הצליחה לרכוב על הגל החיובי שעליו רכבו רוב החברות בענף. האתגר הראשון של גיפמן - ביחד עם היו"ר החדש, גיא פרג, נציגו של צארום בארץ - יהיה לשנות את מצבת הנכסים של הקבוצה ואולי אף להביא לשינוי מבני בקבוצה, הכוללת פעילות די מועטה שמתפרשת על פני לא פחות משלוש חברות ציבוריות - אספן בנייה, אספן נכסים ואספן נדל"ן.

"ענף הנדל"ן נמצא בשיא של כל הזמנים", אמר היום המנכ"ל חדש של הקבוצה, גיפמן. "אספן היא בין חברות הנדל"ן הציבוריות היחידות בארץ שנסחרות בדיסקאונט, בעוד שמרבית חברות הנדל"ן נסחרות בפרמיה של עשרות ומאות אחוזים. כמי שמכיר נדל"ן, אני מזהה את הפוטנציאל הגדול שיש בחברה, ומאמין שאצליח לממש אותו ולהפוך את החברה למצליחה", סיכם.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"