בקהאם לא לבד; גם אנחל, ריינה ובלאנקו יהנו מהמיליונים

המשכורת של דייויד בקהאם בלוס אנג'לס גלקסי תהיה הגבוהה ביותר בכדורגל העולמי אי פעם, אבל הוא לא היחיד שירוויח סכומים גדולים בליגת הכדורגל של ארה"ב בעונה הבאה

דייויד בקהאם לא יהיה השחקן היחיד שיהנה מהמיליונים ב-MLS: קבוצת שיקגו פייר מה-MLS תשלם לחלוץ המכסיקני קוואטמוק בלאנקו משכורת של יותר מ-2.6 מיליון דולר בשנה, ובכך תהפוך אותו לשחקן בעל המשכורת השניה בגודלה בליגה. משכורת הבסיס של השחקן תגיע ל-2.49 מיליון.

הלוס אנג'לס גלקסי כידוע ישלמו לדייויד בקהאם שכר של 6.5 מיליון דולר לשנה (5.5 מיליון כמשכורת בסיס), השכר הגבוה בהיסטוריה של המשחק על פי החברה המפעילה של הגלקסי, AEG.

השחקן בעל השכר השלישי בגובהו בליגה בעונה הבאה יהיה חואן פאבלו אנחל, חלוצה הקולומביאני לשעבר של אסטון וילה, שמשחק בניו יורק רד בולס ומרוויח 1.6 מיליון דולר לעונה.

עוד ברשימה: קלאודיו ריינה, קפטן נבחרת ארה"ב ושחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר, עם 1.25 מיליון לעונה, גם הוא בקבוצה מניו יורק.

לנדון דונובאן, חברו לקבוצה של בקהאם, יחיה על שכר של 900 אלף דולר לעונה "בלבד". אדי ג'ונסון, חלוץ אמריקאי נוסף, מדורג שישי ברשימה עם 875 אלף דולר מהקנזס סיטי וויזארדס. ובאשר ל"ילד הפלא" של האמריקאים, פרדי אדו, בעונה הבאה הוא ירוויח כ-550 אלף דולר לעונה בקבוצתו ריאל סולט לייק.