החיים הטובים של פינצ'י מור

בגיל 55 חוזרת הדיווה הישראלית לככב, הפעם בקמפיין של המעצב שי טובול. "אני תמיד מרגישה מלכה ובתי הקטנה לעולם תהיה בעיני נסיכה". הדס שואף בילתה איתה על סט הצילומים

את פועלו של המעצב שי טובול אני מכירה זה מכבר ואף מודעת היטב למיצובו ולחשיבותו הברנז'אית כמעצב שמלות לסלבריטאיות (איזו מילה איומה) דוגמת מאיה בוסקילה, אגם רודברג, אורנה דץ ואחרות. יחד עם זאת אני לא ממש אוהבת את מה שיוצא תחת ידיו. בעיני, הבגדים שלו חסרים דווקא בפינס, אותו אלמנט שעוטף והופך פריטים ליוקרתיים וייחודיים ביותר.

לכן, ההזמנה לסיקור בלעדי של צילומי קטלוג קו הקוטור, עם הרכש החדש פנצ'י מור, סקרנה אותי במיוחד מהכיוון של מפגש עם הפרזנטורית המיתולוגית. את תקוותיי לא ממש תליתי בבגדים. והנה ההפתעה. בשטח נחשפה בפני קולקציה משובחת עם איכות אמיתית של שמלות השטיח האדום.

שי מספר כי השינוי חל מאז זכה בפרס מעצב השנה בטקס פרסי האופנה של ישראל. שם הבין כי הוא מחויב קודם לעצמו ולאחר מכן ללקוחותיו. הוא החליט בצעד חכם ליצור שני קווים מקבילים, שיחדיו יוצרים קולקציה שלמה ומגוונת.

קו עיצוב ראשון נקרא בפשטות "שי" ובו פריטים יותר קלילים וצעירים בטווח מחירים נוח ללקוחות. הקו השני הוא תפירה עילית. פה יוצר שי ישר מהבטן שמלות בדיגום חופשי ללא פשרות על איכות, בדים, ומחיר.

הפרדת העשייה לשניים משבחת את עיצוביו. היא עושה סדר וחציצה ברורה בראשו של המעצב. אם עד היום לא יצר שמלות אוסקר אמיתיות מתוך שיקולי עלות ורף מחירים גבוה, הרי שעכשיו הוא יכול "להתפרע" בבגדי הערב מתוך הידיעה שעל הקולבים תלויה בנחת גם קולקציה אחרת וסבירה במחיר.

את פינצ'י מור הוא בחר כפרזנטורית של קו העילית כי בעיניו היא הגירסה הישראלית של "החיים הטובים". לשאלתי אם מדובר בגימיק,השיב : "לא, אם הייתי בוחר אישה מוכרת ללא עבר של דוגמנית, זה גימיק בעיני. פינצ'י התפרסמה קודם כל בזכות היותה דוגמנית מצליחה. הבשלות שלה היום הופכת אותה לטובה יותר. היא ממש ה'סקס אין דה סיטי' הישראלי וזה מה שרציתי וחיפשתי".

פינצ'י, בת ה-55, עם מידות גוף של נערה מתבגרת, ספרה לי שקבלה הצעות רבות לקמפיינים ומזה זמן רב היא עונה בשלילה. אך את שי טובול היא אוהבת ומעריכה ולכן החליטה להיענות בחיוב לאתגר. התנאי היחידי שהציבה - שכרה יועבר כתרומה עבור המחלקה האונקולוגית בביה"ח שניידר לילדים.

"אולי כבר תגלי את הסוד איך את נראית כל כך טוב?

"אני ילדה בנשמתי, תמיד אשאר ילדה ולא אכפת לי מה כותבים עליי". על סט הצילומים ספרה שהיא זוכה לפינוק של מלכה: "אני תמיד מרגישה מלכה ובתי הקטנה לעולם תהיה בעיני נסיכה".

שי בחר פרזנטורית מושלמת לקולקציה החדשה ועכשיו כל מה שנותר הוא לקוות שיימצאו האירועים מספיק מכובדים לעשות שימוש מוצדק בשמלות הנוצצות.

מחירים: קולקציית "שי": 460-1600 שקל. קולקציית ערב-1800-12,000 שקל. בן יהודה 189 ת"א