איל עופר יקים אתרי נופש עם מריוט וניקולודיאון בהשקעה של 800 מיליון ד'

הקבוצה מתכננת להקים 20 בתי מלון עד שנת 2020; אתר הנופש הראשון יפתח ב-2010 בסאן דיאגו

איל עופר, יו"ר חברת השקעות הנדל"ן הבינלאומית מילר גלובל נכסים ובנו של סמי עופר, הודיע היום (א') על חתימת הסכם לפיתוח מותג של אתרי נופש חדשני משותף עם רשת מלונות מריוט ומותג הילדים ניקולודיאון בשם, "אתרי נופש ניקולודיאון-מריוט".

עופר ושותפו במילר גלובל, ג'ים מילר, מסרו כי שיתוף הפעולה לפיתוח הקונספט התיירותי החדש יניב פוטנציאל מצופה של 20 בתי מלון באתרים שונים שייבנו עד 2020. עופר אמר כי, "החברה תהיה בעלת זכויות בלעדיות לפיתוח ובעלות של אתרי נופש באזורים גיאוגרפיים ספציפיים ומתכננת להקים קרן השקעות שצפויה להשקיע 300 מיליון דולר בפיתוח".

עלות הקמת חמשת בתי המלון הראשונים מוערכת ב-800 מיליון דולר. אתר הנופש הראשון צפוי להיפתח כבר בתחילת 2010 בסאן דיאגו שקליפורניה והוא יכלול 650 דירות נופש, פארק מים ובריכות. החברה בוחנת אתרים נוספים בארה"ב, באיים הקריביים, מקסיקו, בריטניה, אירופה, אסיה והמזה"ת.

שותפותיה של מילר גלובל במיזם החדש הן בעלות שני מותגים חזקים ומובילים בעולם המלונאות והבידור: מריוט אינטרנשיונל, בעלת 2,900 מלונות ב-68 מדינות וניקולודיאון המתמחה ביצירת והפקת תכניות ילדים עם דמויות מובילות כמו הבובה דורה ובוב ספוג.

רשת אתרי הנופש תנוהל על ידי מריוט. האתרים יכללו אולמות כנסים, במות תיאטרון, אטרקציות לילדים, מתקנים, בריכות, חדרי משחקים, משחקי וידאו ותכניות בידור שיכללו את דמויות ניקולודיאון, כמון הבובה דורה ובוב ספוג.