סנונית ראשונה של פרויקט הווידאו האינטרנטי של וואלה ו-YES

YES משחררת סנונית ראשונה מפרויקט הווידאו האינטרנטי שלה ושל וואלה שאמור לעלות לאוויר במהלך חודש יולי. במסגרת זו תושק בהקרנת בכורה סדרת המקור החדשה "מסכים", זאת לפני שידורה בטלוויזיה ולפני העלייה הרשמית של אתר הברודבנד החדש של YES ווואלה, שתיהן מקבוצת בזק.

כאמור, כשלב ראשון בהשקה יעלה לאתר הפרק הראשון של "מסכים" כבר ביום ראשון הקרוב ובנוסף יוצעו לגולשים תקצירי פרקים ופרקים מלאים נוספים, ראיונות עם הכוכבים וקטעי וידאו נוספים שיצולמו במיוחד עבור האתר.

במסגרת שיתוף הפעולה משודרים בוואלה, בין היתר, עשרת הפרקים הראשונים של סדרת המקור של YES "הנפילים", מיד לאחר השידור הטלוויזיוני שלהם.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של YES, אמר כי "שיתוף הפעולה עם וואלה נמצא בבסיס האסטרטגיה של YES המקדמת את תכניה במדיות משלימות לטלוויזיה כגון הסלולר והאינטרנט. רשתות אמריקניות הוכיחו כי החיבור לאינטרנט עורר סקרנות רבה יותר לצפייה של פרקים נוספים מסדרות שונות בטלוויזיה ותרם ביצירת באזז לסדרות השונות".

"מסכים" הינה סדרה בת 50 פרקים העוסקת במערכות יחסים שונות המתקיימות בוידאו צ'ט. יוצרי הסדרה הם יורם מנדל ואודי סגל ועם שחקניה נמנים גם הנרי דוד, שרון אלכסנדר, אורי גוטליב ושמואל וילוז'ני.