פנינה רוזנבלום ניסתה למנוע שידור "שומר מסך" אודות רשת קר שבבעלותה

ביהמ"ש דחה הבקשה אך תגובתה תשולב בפרומואים: "נעשה שימוש בגימיק כדי לייצר רייטינג על חשבוני"

פנינה רוזנבלום עתרה לביהמ"ש המחוזי בתל-אביב בבקשה למנוע שידור תוכנית של אמנון לוי, "שומר מסך" בערוץ 10. זאת, בעקבות תחקיר שנעשה ב"שומר מסך" אודות פנינה רוזנבלום ורשת קר שנרכשה על ידה, המתמחה בטיפולים קוסמטיים. בית המשפט לא קיבל את הבקשה אולם קבע, כי על ערוץ 10 לשדר את תגובתה במסגרת הפרומואים של התוכנית "שומר מסך" המשודרים על מסך ערוץ 10, טרם שידור התוכנית ביום שלישי הקרוב.

במהלך התוכנית הקרובה של "שומר מסך" יציג לוי תחקיר שערך בדבר הזנחתם של לקוחות רשת קר שבבעלות רוזנבלום. בערוץ 10 ציינו כי צוות תחקירנים של התוכנית אשר הגיע לביתה של רוזנבלום, בין השאר במטרה לקבל את תגובתה, נכלא על ידה וזאת עד אשר דיברה עם לוי בעצמו בעניין.

רוזנבלום, בעלת חברת פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר, מסרה היום (א') בתגובה, כי "שרבוב שמי לתוכנית או ללקוחות העבר של קר אינו אלא פגיעה בשמי הטוב כאשת עסקים אמינה וישרה. כל הלקוחות שהוצגו בתחקיר אינן לקוחות של חברת פנינה רוזנבלום אסתטיקה בע"מ ואין לי כל קשר או מידע לגבי לקוחות העבר של קר. בספטמבר 2006 הקמתי את פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר ומאז אין אף לקוח שפנה בתלונה או בטענה כלשהי.

"תוכנית 'שומר מסך' לא פנתה אלי בבקשה לתגובה והעדיפה לשלוח אלי תחקירנים עם מצלמה נסתרת למרות שכל אחד מכם, הצופה בי עכשיו, יודע היטב שאני מעולם לא סירבתי להתראיין ואני אחת הנשים המתוקשרות ביותר במדינת ישראל. נאלצתי לפעול בתוקף על מנת לקבל זכות תגובה זו המצולמת, לשם שינוי, במצלמה רגילה. לי אין מה להסתיר. לחברה שלי אין מה להסתיר. להיפך: אני עושה הכול ואעשה הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר ללקוחותיי. אני מתפלאת על אמנון לוי ותוכניתו שהגיעו למצב בו עשו שימוש בגימיק כל כך נמוך וזול כדי לייצר שלא בצדק על חשבוני רייטינג לתוכניתם".

מערוץ 10 נמסר: "התחקיר ישודר במלואו ביום שלישי הקרוב, כאשר מערכת התוכנית עומדת מאחורי כל העובדות שיוצגו בו. היותה של רוזנבלום אשת עסקים מצליחה במשך שנים לא מקנה לה את הזכות לכלוא תחקירנים במשרדה ולהפעיל אלימות פיזית כפי שעשתה וכפי שישודר בתוכנית. רוזנבלום הוזמנה להגיב בתוכנית באופן מכובד אך סירבה - וגם לכך יש תיעוד".