פנינה רוזנבלום תובעת 2.5 מיליון שקל בגין לשון הרע בתוכנית "שומר מסך"

בנוסף לפיצוי הכספי הנדרש מערוץ 10, אמנון לוי, תוכניתו והרשות השנייה - דורשת רוזנבלום גם פרסום של מודעת התנצלות

פנינה רוזנבלום וקר שירותי רפואה הגישו תביעה בסך 2.5 מיליון שקל בגין לשון הרע נגד ערוץ 10, אמנון לוי ותוכניתו "שומר מסך", ונגד הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. בנוסף לדרישה הכספית, דורשים התובעים גם מודעת התנצלות.

תביעת הדיבה הוגשה ע"י עוה"ד דולפין מינצר-כרמון ואיטה רובננקו, המייצגות את "פנינה רוזנבלום אתסטיקה בע"מ" ואת "CARE שרותי רפואה בע"מ" דרך קבע.

כפי שפורסם אתמול (א') ב"גלובס", רוזנבלום עתרה בסוף השבוע האחרון לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה למנוע את שידור תוכניתו של אמנון לוי, "שומר מסך" בערוץ 10 מחר (ג'). העתירה הוגשה בעקבות תחקיר שנעשה ב"שומר מסך" אודות חברת "פנינה רוזנבלום אסתטיקה" שהוקמה על-ידה ועל-ידי שרותי רפואה. בית המשפט לא קיבל את הבקשה אולם קבע, כי על ערוץ 10 לשדר את תגובתה במסגרת הפרומואים של התוכנית המשודרים על מסך ערוץ 10, טרם שידור התוכנית מחר.

בכתב התביעה שהוגש היום (ב') נכתב, כי בתשדיר הפרומו לתוכנית הקריין מבטיח לצופים כי בתוכנית הקרובה תשודר כתבה אודות "חשיפה על חברת היופי שפנינה רוזנבלום לא רוצה שתראו", זאת על רקע צילום של קר שירותי רפואה. לטענת רוזנבלום וקר, בשידור הפרומו פרסם ערוץ 10 דברי דיבה כוזבים שכן הכתבה עוסקת במחלוקת צרכנית בין קר שירותי רפואה לבין לקוחות עבר באשר לפרשנותו של הסכם עם לקוחות.

"חרף היותם מודעים לשקריות הפרסום שבקדימון, הנתבעים ביצעו פרסומים אלה מתוך שיקולים מסחריים, מתוך תאוות פרסום ובצע, על מנת לקדם את התוכנית 'שומר מסך' ולהגביר את אחוזי הצפייה בה", נכתב בתביעה.

מערוץ 10 נמסר בתגובה, כי "רוזנבלום וחברת קר מפעילים לחצים בכדי לנסות למנוע בכל דרך את שידור התחקיר. לאחר שבית המשפט דחה את הניסיון למנוע את השידור באמצעות צו מניעה, כעת מנסה רוזנבלום לאיים בתביעה כספית. התחקיר ישודר כמתוכנן".