להקת טרם תככב בקמפיין הסאמר סייל של סופר-פארם. חגיגת הסאמר סייל נחשבת לחגיגה הגדולה ביותר של סופר פארם במהלך השנה, בה היא משקיעה יותר מ-2.5 מיליון שקל, הבאים לידי ביטוי בפרסום, דקורציה בחנויות ושילוט חוצות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הופק כקליפ בו חברי הלהקה מתופפים על-פי המקצב של הלחן המוכר של הסאמר סיל, באמצעות פעולות שנהוג לבצע על החוף - מריחת קרם שיזוף על הגוף, התזת מים, מסירת כדור וכדומה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.