בית ההשקעות WexTrust Securities משיק קרן השקעות לחוזים עתידיים מנוהלים

הקרן מיועדת לתיקי השקעה בשווקים הבינלאומיים, בסכום התחלתי של 250 אלף דולר ללקוח

בית ההשקעות WexTrust Securities השיק היום (ב') קרן השקעות לחוזים עתידיים מנוהלים.

לפי הודעת וובטראסט, הקרן החדשה תנוהל על-ידי קבוצה של 10-15 סוחרים מקצועיים המתמחים בהשקעה בחוזים עתידיים מנוהלים. הקרן מיועדת לתיקי השקעה בשווקים הבינלאומיים, בסכום התחלתי של 250 אלף דולר ללקוח.

ההשקעה בקרן מתאפשרת בשני אפיקים: אפיק "מוגן השקעה" ואפיק "עתידי מנוהל".

האפיק הראשון מיועד למשקיעים המעוניינים לגוון את אחזקותיהם מעבר לסוגי הנכסים המסורתיים, אך בו בזמן רוצים ליהנות מהגנה מלאה על ההשקעה שלהם. כל זאת, באמצעות שמירת מאזן משוקלל בין תיק אגרות חוב של ממשלת ארה"ב לבין ה- CTA's. ההשקעה אינה תואמת למאפיינים של שוק מסורתי, אך בכל זאת מאפשרת תשואות משופרות עם סיכון נמוך יותר.

האפיק השני מאפשר השקעה של 100% מהונו של המשקיע בתיק המנוהל באופן פעיל, ללא הגנה על סכום ההשקעה המקורי. על ידי כך משקיעים, המחפשים תשואות גבוהות יותר באופן משמעותי, אמורים לקבלן ללא הסיכון הגבוה הכרוך בהשקעה בקרנות גידור.

בית ההשקעות WexTrust Securities הוקם לפני כשנה וחצי בישראל ומנוהל ממשרדיו במתחם הבורסה ברמת גן ומהמשרד הראשי הממוקם בווירג'יניה, ארה"ב. בית ההשקעות הינו חברת בת לחברת הייעוץ וההשקעות האמריקאית WexTrust Capital,המתמחה בניהול נדל"ן מסחרי בארה"ב. החברה מחזיקה בעסקי נדל"ן מניב בהיקף של למעלה מ-500 מיליון דולר ומנהלת נכסים בהיקף של קרוב למיליארד דולר.