הוריו של גלעד שליט במכתב לבנם: "למרות גילך הצעיר, היה חזק, גלעד היקר - אל תישבר"

המכתב פורסם בעיתון "לה-פיגרו" לקראת פגישת ההורים בשבוע הבא עם נשיא צרפת סרקוזי, בניסיון לגייס אותו למערכה למען שחרורו של גלעד

בשבוע הבא צפויים הוריו של החייל החטוף גלעד שליט להיפגש עם נשיא צרפת סרקוזי, בניסיון לגייס אותו למערכה למען שחרור בנם. הבוקר פורסם בעיתון הצרפתי "לה-פיגרו" מכתב שכתבו הוריו של גלעד שליט לבנם, בו הם קוראים לו: "היה חזק, אל תישבר".

בני משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט פונים במכתב לבנם דרך כלי תקשורת צרפתיים, ומבקשים ממנו לא להישבר, ולהאמין ששחרורו קרוב.

הוריו של החייל החטוף, בעלי אזרחות צרפתית, כתבו בעיתון "לה-פיגרו" לבנם: "למרות גילך הצעיר, היה חזק, גלעד היקר. אל תישבר. אנחנו עושים את כל שביכולתנו כדי שהשחרור שלך יהיה קרוב". המכתב פורסם לקראת פגישת בני המשפחה עם נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, בפריס בשבוע הבא.

"בננו היקר גלעד, אנחנו כותבים לך את המכתב הזה בביתנו במצפה הילה שבגליל. אני יושב מול התמונות האחרונות שלך, שצולמו בקיץ שעבר, ואני כאילו שומע ממעמקים את הקול שלך השבור והמהסס מהקסטה ששלחת לנו בשבוע שעבר", כתבו הוריו של גלעד שליט, "זה כל מה שרצינו ממך אחרי שנה ארוכה של שקט, השנה הזו שלא נגמרת בשבילנו, כמו גם בשבילך".

"אתה יכול להיות בטוח שאמא ואבא, אחותך הדס, אחיך יואל והחברים האחרים במשפחה, שכה אוהבים אותך - מודאגים נורא. אחרי כזו היעדרות ארוכה, אתה כל כך חסר לנו. כל המשפחה סבלה בשנה הארוכה הזו.

"אנחנו מקווים שבסופו של דבר, יהיו הארגונים מספיק נדיבים בשביל להעביר אותך ללא דיחוי את המכתב הזה שמגיע מההורים שלך, כמו כל האסירים הפלשתינים העצורים בישראל ששמחים ומתנחמים בקבלה ומשלוח של מכתבים להוריהם ולאחיהם", כתבו הורי החייל החטוף, וסיכמו: "גלעד היקר, אנחנו אוהבים אותך".

אסירי חמאס ינהלו המו"מ

חבר הפרלמנט הפלשתיני מטעם חמאס איימן דררמה, סיפר הבוקר בראיון לעיתון המתפרסם במפרץ כי בכירי הזרוע הצבאית של חאמס הכלואים בישראל הוסמכו לנהל את המו"מ לשחרור גלעד שליט. לדברי דררמה, האסירים הוכשרו לקבוע את הקריטריונים לשחרור שליט.

בכירי הזרוע הצבאית של חמאס, הכלואים בישראל, הוסמכו לנהל משא-ומתן על שחרור החייל החטוף גלעד שליט - כך אומר חבר הפרלמנט הפלשתיני, איש חמאס איימן דררמה בראיון לעיתון "אל-חליט", הרואה אור במפרץ.

דררמה ציין כי אסירי חמאס הם שיקבעו את הקריטריונים לשחרור אסירים והוסיף כי עד כה נערכו כמה פגישות בין בכירי האסירים לבין נציגים ישראלים. באחרונה פורסם כי הממונה על השבויים והנעדרים מטעם ראש הממשלה, עופר דקל, נועד באחרונה בכלא "הדרים" עם בכירי חמאס הכלואים במקום.