קוקה-קולה מעלה קמפיין לכפר המוזיקה 2007

קוקה-קולה מעלה קמפיין חדש וייחודי לכפר המוזיקה 2007, שבאוגוסט בחוף ניצנים, בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד כולל: פרסומות לטלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות ואינטרנט. סרטון הפרסומת מדגיש ארבעה אלמנטים: אדמה, רוח, מים ואש, כאשר האלמנט החמישי הוא קוקה-קולה. בין המשתתפים בקמפיין הדוגמנית ניבית בש ובר וישנייה, אלופת ישראל בטרמפולינה.