קוקה-קולה מעלה קמפיין חדש וייחודי לכפר המוזיקה 2007, שבאוגוסט בחוף ניצנים, בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד כולל: פרסומות לטלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות ואינטרנט. סרטון הפרסומת מדגיש ארבעה אלמנטים: אדמה, רוח, מים ואש, כאשר האלמנט החמישי הוא קוקה-קולה. בין המשתתפים בקמפיין הדוגמנית ניבית בש ובר וישנייה, אלופת ישראל בטרמפולינה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.