פועלים סהר מצטרף ל-IBI וממליץ לקנות מניות סקופ: החברה בדרך להתרחבות בחו"ל

מתחיל לסקר את המניה עם מחיר יעד של 135 ש' - גבוה ב-17% על מחיר השוק * "פעילות החברה בארה"ב מוערכת כבעלת פוטנציאל גידול לא מבוטל"

פועלים סהר מתחיל לסקר את מניית סקופ , העוסקת בסחר במתכות, ומעניק לה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 135 שקל, מחיר הגבוה בכ-17% ממחירה בשוק כיום. האנליסטים מציינים כי סקופ נמצאת ב-3 השנים האחרונות במגמת צמיחה והתרחבות הן בישראל והן בחו"ל, כאשר הפעילות בחו"ל מהווה כיום כ-35% מסך ההכנסות, והיא צפויה לגדול. בנוסף, עליית מחירי המתכות בשנים האחרונות היטיבה עם החברה.

לדברי האנליסטים, החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה בישראל על ידי חדירה לתחומי פעילות נוספים כגון צנרת ואביזרים לתחום הזורמים. "פעילות החברה בארה"ב מוערכת על ידינו כבעלת פוטנציאל גידול לא מבוטל", אומרים האנליסטים, "וזאת על רקע תנאי שוק תומכים ובהתבסס על פעילותה של החברה בתחומי נישה כגון 'מוצרי השלמה' בנוסף ליתרונות ה-One Stop Shop והאספקה המהירה".

לאחרונה בלטה מניית סקופ לאחר שהחברה הודיעה כי בכוונתה לצאת להנפקה בנאסד"ק לפי שווי של 350-400 מיליון דולר, מה שהביא את בית ההשקעות IBI להעניק לה מחיר יעד של 130 שקל למניה (ראו מסגרת). גם לפי הערכת האנליסטים בפועלים סהר, מהלך ההנפקה יביא להצפת ערך במניה, והוא צפוי להתרחש לאחר ביסוס הפעילות בארה"ב.

האנליסטים מסכמים, כי "סקופ נמצאת לקראת תהליך של התפתחות מהותית בעיקר בחו"ל. הרחבת הפעילות בארה"ב הינה יעד מהותי שלהערכתנו בעל פוטנציאל משמעותי לתרומה לתוצאותיה כבר בשנה הקרובה. תהליכי מקרו ענפיים צפויים לתרום ליציבות בענף ולהפחתת רמת התנודתיות במחירי חומרי הגלם, ולהקטין את חשיפת הענף לירידת ערך המלאים".