המשביר החדש לצרכן רוכש 50% מרשת האופנה JUMP תמורת 22 מיליון שקל

ההסכם צפוי להיחתם ביום חמישי השבוע * לאחרונה הודיעה JUMP על פתיחת 3 חנויות ראשונות באוקראינה, בהשקעה של 400 אלף יורו

רשת המשביר החדש לצרכן רוכשת 50% מרשת האופנה ג'אמפ תמורת 22 מיליון שקל. דבר העסקה נחשף הבוקר באתר האינטרנט של "גלובס". בשל הסמיכות לתשעה באב, שיחול ביום שלישי השבוע, ההסכם טרם נחתם והוא צפוי להיחתם ביום חמישי השבוע.

רשת אופנת הנשים JUMP הוקמה ב-1981 בידי מנחם קופיץ, המכהן גם כמנכ"ל הרשת. מחזור המכירות של הרשת הסתכם אשתקד ב-120 מיליון שקל והרווח הנקי ב-3.7 מיליון שקל. הרשת מונה 57 סניפים בפריסה ארצית, כולם בבעלות הרשת, וחלק משמעותי מהם פועל בקניונים הגדולים. בנוסף, הרשת משווקת את מוצריה לכ-200 חנויות אופנה ומעצבים פרטיים ברחבי הארץ.

הרשת, המייצרת כמחצית מפריטי הלבוש בארץ וכמחצית במזרח, מוכרת יותר ממיליון וחצי פריטי לבוש בשנה. בעבר רצתה הרשת להנפיק בבורסה, אך דחתה את ההנפקה.

לאחרונה הודיעה ג'אמפ על פתיחת 3 חנויות ראשונות של הרשת בערים קייב ואודסה שבאוקראינה, בהשקעה של 400 אלף יורו. לפי התוכנית, עד סוף 2008 תמנה הרשת 12 חנויות במדינה, ושלוש חנויות נוספות ייפתחו עד סוף השנה הנוכחית.

רשת המשביר החדש לצרכן, הנמצאת בשליטת קבוצת שביט, הונפקה ביוני 2007 וגייסה סכום כולל של 80 מיליון שקל במניות ואג"ח. הרשת נסחרת בבורסה לפי שווי של 343.8 מיליון שקל. יו"ר הרשת ובעל השליטה, רמי שביט, כבר הצהיר בעבר כי בכוונת הרשת להתרחב, בין היתר, באמצעות רכישות.

מחזור המכירות של המשביר החדש לצרכן הסתכם ב-2006 ב-683 מיליון שקל, ואילו הרווח הנקי עמד על 44 מיליון שקל. ברבעון הראשון של השנה הסתכמו מכירות הרשת ב-240 מיליון שקל, ואילו הרווח הנקי ב-5 מיליון שקל, לעומת 3.3 מיליון שקל.

בעבר מסר שביט ל"גלובס" כי יעד קבוצת המשביר, הכוללת גם את מועדון 365, הוא להגיע למחזור מכירות של 5 מיליארד שקל בתוך 3 שנים.