אורד נכנסת לקפריסין: תתקין מערכות בקרה ב-2 נמלי תעופה ב-15 מיליון שקל

המערכות האמורות יותקנו בשדות התעופה בערים לרנקה ופאפוס במהלך השנתיים הקרובות * בחודש יוני האחרון השלימה אורד הנפקרת מניות ואג"ח בבורסה בהיקף של כ-120 מיליון שקל

חברת אורד , בשליטת משפחת אדורם וקונצרן שמרוק, ממשיכה בהרחבת פעילותה הבינלאומית. אורד דיווחה היום על זכייתה בעיסקה ראשונה בקפריסין, בהיקף של כ-15 מיליון שקל.

אורד זכתה באמצעות חברת בת במכרז לאספקת מערכות בטחון, הכוללות, בין היתר, מערכות טלויזיה במעגל סגור, מערכות בקרת כניסה ומערכת שליטה ובקרה (שו"ב) בהיקף כספי ראשוני של כ-15 מיליון שקל (כ-2.6 מיליון יורו).

המערכות האמורות יותקנו בשדות התעופה בערים לרנקה ופאפוס במהלך השנתיים הקרובות, ולצורך הפעילות מקימה אורד חברה בת חדשה בקפריסין, ושתשמש כגוף שינהל ויתקין את המערכות בשני שדות התעופה הנ"ל. העבודות להקמת הפרוייקט צפויות לארוך 24 חודש מיום חתימת החוזה.

עבור אורד, מדובר בכניסה ראשונה לתחום ביצוע פרוייקטים של מערכות אבטחה ובקרת כניסה בשדות תעופה. תחום זה נהנה בשנים האחרונות מביקושים גוברים ברחבי העולם, וזאת לאור התרחבות הטרור העולמי והצורך במערכות שליטה ובקרה איכותיות יותר מבעבר בשדות התעופה.

אורד שמה דגש על הרחבת פעילותה הבינלאומית, ופועלת כיום ביוון ובאזרביג'אן, ולאחרונה החלה גם בפעילות ברומניה, שם הקימה חברה בת בשליטתה (51%).

אורד דיווחה בתשקיפה, כי היא בוחנת בימים אלה כניסה גם למדינות נוספות, ביניהן פולין, ארצות יוגוסלביה לשעבר, בולגריה ומדינות נוספות באזור הבלקן.

אריאל אדורם, מנכ"ל אורד, אמר היום: "זכייתנו בפרוייקט בקפריסין ממחישה את העובדה, שאורד נמנית עם חברות מעטות בעולם, הניחנות ביכולות הנדרשות כדי לבצע פרויקטים בשדות תעופה".

בחודש יוני האחרון השלימה אורד הנפקרת מניות ואג"ח בבורסה בהיקף של כ-120 מיליון שקל. מאז ההנפקה טיפסה המניה בשיעור של כ-19%. שווי השוק של החברה עומד כיום על כ-218 מיליון שקל.צבר ההזמנות של החברה מסתכם בכ-370 מיליון שקל, והיא סיימה את שנת 2006 עם הכנסות בסך של כ-190 מיליון שקל.