הדוגמנים רז מאירמן וניר לביא נבחרו לשמש כפריזנטורים של אופנת הגברים פוגלת לקולקציית סתיו-חורף 2007/8.
מאירמן יוביל קמפיין למותג הצרפתי Daniel Hechter, ולביא יוביל קמפיין למותג האיטלקי Max Morett.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום בנקודות מכירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.